קרלוס טבס למסי: "אל תפרוש מהנבחרת, ארגנטינה זקוקה לך"

קרלוס טבס
קרלוס טבס | Gettyimages

הארגנטינאי הוותיק התראיין ל-ESPN וקרא לכוכב שאיכזב במונדיאל להתעלם מהביקורות ולהמשיך לשחק במדים הלאומיים: "קשה לקחת אחריות לבד, חייבים לתת לו הרגשה נוחה". על עמדת המאמן: "פקרמן הוא האיש המתאים"

(גודל טקסט)

קרלוס טבס, מגדולי הכוכבים של ארגנטינה בשנים האחרונות שחזר לשחק העונה בבוקה ג'וניורס, קרא בראיון בארגנטינה לליאו מסי לא לפרוש מנבחרת ארגנטינה למרות החשש שיעשה כך בעקבות הביקורות. מסי לא אמר עדיין אף מילה מאז שארגנטינה הודחה מהמונדיאל בשמינית הגמר. טבס גם קרא לארגנטינה לעשות יותר כדי שמסי יישאר.

בראיון ל-ESPN אמר כוכב מנצ'סטר יונייטד, סיטי ויובנטוס לשעבר כי: "ליאו צריך לחשוב על עצמו בלבד. קשה מאוד לקחת אחריות לבד על הצורך של ארגנטינה לזכות בתואר, אבל אנחנו מבזבזים המון זמן כשאנחנו לא מנסים לעשות אותו מאושר ולא מסוגלים לתת לו יד להשיג את המטרות שיש לארגנטינה. אנחנו טועים בכך שאנחנו לא מסוגלים לתת לו הרגשה נוחה בנבחרת".

טבס הוסיף עוד: "כשחקן וכארגנטינאי אני אומר למסי שאנחנו זקוקים לו. אני מייעץ לו לנוח הרבה ולהישאר רגוע. הוא הנשמה של ארגנטינה. הוא האליל הכי גדול של המדינה וכל עוד הוא ימשיך לשחק כדורגל הוא חייב להמשיך להיות בנבחרת. הוא חייב לקחת אחריות, אין ברירה אחרת".

מסי במדי ארגנטינה.
מסי במדי ארגנטינה. "האליל הכי גדול של המדינה" (AFP)

כעת בארגנטינה מחפשים את המאמן הבא של הנבחרת, אחרי פיטוריו של שחורחה סמפאולי. שני המועמדים המובילים הם מאמן פרו ריקרדו גרקה ומאמן קולומביה נסטור פקרמן, שניהם ארגנטינאים. פקרמן אימן את הנבחרת במונדיאל 2006 וטבס תומך במינויו של המאמן בן ה-68 לתפקיד מחדש. "הפסדנו איתו בפנדלים לגרמניה ברבע הגמר ב-2006 ואני מאמין שאם היינו מנצחים גם היינו זוכים במונדיאל. הוא תרם המון לקריירה שלי. הוא לימד אותי להיות מקצוען והיום בגיל 34 אני עדיין משחק. פקרמן יעשה עבודה שקטה. הוא האיש המתאים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי