מוריניו: מקווה שפוגבה הבין למה הוא היה טוב במונדיאל

פול פוגבה וז'וזה מוריניו
פול פוגבה וז'וזה מוריניו | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר יונייטד החמיא לכוכב על היכולת שגילה במונדיאל אבל גם רמז שהוא עדיין לא מרוצה ממנו: "בחצי הגמר ובגמר הוא היה פשוט מבריק, זאת נקודה חשובה לתרומה שלו ביונייטד". סגל חסר הגיע למחנה האימונים

(גודל טקסט)
פול פוגבה לא הצטרף למסע המשחקים של מנצ'טר יונייטד בלוס אנג'לס בגלל שהוא נמצא בחופשה, אבל אחרי ההצלחה הענקית שלו במונדיאל ז'וזה מוריניו מדבר בביטחון שהוא יישאר במנצ'סטר יונייטד גם העונה ואמר שני דברים: האחד שהוא מקווה שפוגבה הבין למה היה טוב במונדיאל האחרון, כרמז לכך שהוא היה לא היה טוב לדעתו במנצ'סטר יונייטד במהלך העונה החולפת, והשני שהוא מקווה שקשר נבחרת צרפת יעביר את הווינריות שלו בנבחרת גם ליונייטד העונה.


מוריניו, שבמהלך המונדיאל שימש כפרשן בטלוויזיה הרוסית, כינה את היכולת של פוגבה בגביע העולמי "מבריקה", מחמאה שלא נשמעה ממנו על הקשר בשנתיים האחרונות שהוא משחק ביונייטד. ההיפך הוא הנכון, ובקיץ אף פורסם שפוגבה הוצע לברצלונה ורוצה לחזור ליובנטוס. "אני מקווה שפוגבה מבין למה הוא היה טוב בנבחרת צרפת. לזכות בגביע העולמי עבור שחקן זה פנטסטי. זה משדרג אותו. אין הרבה שחקנים שזוכים להניף את הגביע העולמי. הוא צריך להבין למה היה טוב בעיקר בחלק השני של המונדיאל. זו נקודה הכי חשובה לתרומה שלו ליונייטד כי בחצי הגמר ובגמר הוא היה פשוט מבריק".


אחרי הגמר במונדיאל אמר הפרשן ריו פרדיננד שזה תלוי עכשיו במוריניו לפענח את פוגבה של הגביע העולמי, בגלל שהוא עמד במבחנים גדולים מאוד במשחקים והיה כוכב בנבחרת. מוריניו אמר בלוס אנג'לס בתגובה: "עשיתי עם פוגבה מה שעשיתי עם כל השחקנים שלי בקבוצה. שלחתי לו בהצלחה לפני המונדיאל ובמהלכו לא התערבתי במה שקורה איתו, כמו עם אף שחקן במונדיאל. רציתי שיהיו מפוקסים בנבחרות שלהם. אחרי הזכייה שלחתי מסר של פירגון לשחקנים שזכו במונדיאל".


בנוסף, מוריניו אמר ששוער יונייטד דויד דה חאה, הקשר נמניה מאטיץ' והרכש החדש פרד מברזיל יצטרפו לקבוצה שבוע הבא. אלכסיס סאנצ'ס עדיין לא השיג ויזה לארה"ב ומוריניו אמר על כך: "זה עצוב מאוד שהוא לא יכול להיות איתנו עד כה בהכנות לעונה. המועדון מנסה לעשות הכל שיגיע בזמן".


MIRROR SPORT: Moan United #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/ACT8zx3ETT

— Neil Henderson (@hendopolis) July 18, 2018


לפי ה"מירור", מוריניו כבר מתבכיין ואומר שהוא מודאג מאוד מההכנות של יונייטד לקראת העונה, למרות שהיא לא קיימה אפילו משחק אחד עד כה. המועדון החל את ההכנות בלי 12 שחקני הרכב. "ההכנות שלנו לתחילת העונה רעות מאוד. הדבר היחיד החיובי הוא שיש לצעירים הזדמנות מצוינת להתאמן עם הקבוצה הראשונה ולהרגיש מה זה להיות ביונייטד. אחרי כזה מחנה אנחנו צריכים כבר לשחק בפרמיירליג. אני מאוד מודאג שלא תהיה הכנה בכלל לרוב שחקני ההרכב הראשון בגלל המונדיאל והפתיחה המוקדמת של הליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי