בית"ר צפויה לספג עונש כבד, גיא לוזון: אין לי תירוצים

אוהד בית"ר
אוהד בית"ר | דני מרון

המאמן דיבר אחרי ההפסד 2:1 בטדי לצ'יחורה סצ'חרה וההדחה מהליגה האירופית: "אני מאוד מאוכזב. הפסדנו, זה מת, הפנים לליגה. לא יכולים להרשות לעצמנו לוותר על ורד". אוהדים פרצו, המשחק הופסק וחודש

(גודל טקסט)
אירוע חריג נרשם הערב (חמישי) במשחק של בית"ר ירושלים שהודחה מהליגה האירופית כבר בסיבוב הראשון אחרי הפסד ביתי 2:1 לצ'יחורה סצ'חרה. מספר אוהדים צהובים שחורים פרצו לכר הדשא בטדי והובילו להפסקת המשחק למספר רגעים. כוחות אבטחה קפצו על הפורצים, השתלטו עליהם והוציאו אותם מהמגרש. לא ברור האם הצעד נעשה במכוון על מנת לפגוע בבעלים אלי טביב נגד כידוע יש מחאה גדולה במהלך הקופה האחרונה. הקבוצה מהבירה צפויה לעמוד לדין והיא עלולה לספוג עונש כבד.


גיא לוזון אמר בסיום: "אני מאוכזב מאוד. היינו יכולים להבקיע במחצית הראשונה לפחות אחד, בשנייה כבר כבשנו, אבל אז התחכמנו והם הענישו אותנו במזומן והמשחק הלך לאיבוד. אין תירוצים, היינו צריכים לעבור את הקבוצה הזו. הפסדנו, זה נגמר, מת. הפנים לליגה. אני מאוד מקווה שהמצב ישתפר ויהיה לנו סגל טוב. זה לא בשליטה שלי, אך אני מקווה שיהיה טוב. המועדון הזה חזק יותר ממני ומכל דבר אחר".



עתידו של עידן ורד: "אין לנו אפשרות לוותר על השחקן הכי יצירתי בקבוצה. כמו שאמרתי לפני המשחק, בלי שום קשר לשער שהוא כבש, זו מכת מוות מבחינה מקצועית, לא מכת מוות לבית"ר ירושלים. אני נשאר מאמן הקבוצה ואעשה את מה שאני יכול בשביל שתהיה קבוצה מספיק טובה".

 


הפנים לליגה. גיא לוזון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי