בית הדין לערעורי ספורט החזיר את מילאן לליגה האירופית

שחקני מילאן חוגגים
שחקני מילאן חוגגים | AFP

אחרי שנפסלה על ידי אופ"א בשל חוקי הפייר פליי, הבעלות על הרוסונרי עברה לחברת "אליוט" האמריקאית והערעור התקבל. כל זאת אופ"א צפויה להטיל סנקציות על הקבוצה. בונוצ'י צייץ למרות שכבר סוכם מעברו לפ.ס.ז'

(גודל טקסט)
מילאן נושמת לרווחה. אחרי שאופ"א החליטה להעניש אותה בגלל שלא עמדה בחוקי הפייר פליי הפיננסי, החליט היום (שישי) בית הדין לערעורי ספורט "קאס" לבטל את ההחלטה לאחר שהמועדון עבר מידיי הבעלים הסיני לחברה האמריקאית "אליוט". לטענת "קאס", ההחלטה התקבלה בגלל התנאים הכלכליים הטובים יותר שיש כעת לקבוצה.


"אליוט", שהיא חברה להלוואות מגדר, קיבלה את הקבוצה לאחר שחובותיה לא הוחזרו והיא תנהל אותה לפחות שלוש שנים. כעת מילאן תוכל לשחק בליגה האירופית. יחד עם זאת, הדיון הוחזר לאופ"א כדי שתטיל על מילאן סקנציות אם כי כנראה כלכליות בלבד.


מי שהפתיע בציוץ שלו היה הבלם לאונרדו בונוצ'י, שכבר נמסר כי הוא בדרך לפאריס סן ז'רמן. לפי הציוץ שלו זה לא נראה ככה. הוא אמר: "הצלחנו לזכות מחדש במה שמגיע לנו וזכינו על כר הדשא". האם אלה חדשות רעות לפ.ס.ז' והוא החליט להישאר בקבוצה?


Le tweet de #Bonucci après la décision du TAS : "On a repris ce qu'on avait gagné sur le terrain" #Milanhttps://t.co/UtkiHgqFxm

— GuillaumeMP (@Guillaumemp) 20 ביולי 2018


מצד שני אלסנדרו לוצ'י, סוכנו של הבלם הגיע ל"קאסה מילאן", מטה המשרדים של הקבוצה במרכז העיר. לוצ'י הוא גם הסוכן של אנדראה ברטולצ'י ומילאן באדל אליו קושרו הרוסונרי, כך שלא ברור האם בא לסגור את העברתו של הבלם או העברת הקרואטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי