בן חיים: הרווחתי את המקום שלי בהרכב ספרטה פראג

טל בן חיים
טל בן חיים | צילום: ספרטה פראג, רשמי

החלוץ הישראלי זכה למחמאות ב-0:2 של ספרטה פראג, אך יודע: "אם הייתי כובש הייתי מרוצה מההופעה שלי" מאמנו הפאל: "מאמין בו, בטוח שהשערים יבואו"

(גודל טקסט)
ספרטה פראג פתחה ברגל ימין את העונה בליגה הצ'כית כשגברה אתמול 0:2 על אופבה. טל בן אומנם לא כבש ולא בישל עד כה ב-19 משחקי ליגה מאז נרכש, אך רשם הופעה טובה עם מסר פעולות טובות שהיו יכולות להסתיים בשער וזכה למחמאות רבות מהתקשורת ומהאוהדים ברשתות החברתיות ובתקשורת, מה שעשוי לסמן את תחילתה של דרך חדשה עבור החלוץ הישראלי שחווה עונה בה לא הראה שמץ מיכולתו.


במסיבת עיתונאים נשאל מאמן ספרטה פאבל הפאל על כך שבן חיים פתח בהרכב למרות שהייתה לו עונה גרועה בשנה שעברה, וענה: "לא איבדתי את האמון שלי באף שחקן. אני חושב שבן חיים שיחק טוב נגד אופבה וקיבל מחאות כפיים מאוהדי הקבוצה כשהוחלף. לצערי הוא עדיין לא הצליח לכבוש. הייתה לו הזדמנות אחת גדולה לפחות והוא לא ניצל אותה, אבל אני מאמין בו ובטוח שבמשחקים הבאים הוא יכבוש והשערים יבואו. אני בוטח בו".


בן חיים התראיין לאתר הקבוצה ואמר: "הרווחתי את המקום שלי בהרכב של ספרטה". בראיון נכתב שהישראלי פתח בהרכב, הראה יכולת טובה בעיקר במחצית הראשונה ורק אחרי הניצחון הוא היה מאושר למרות שלא הצליח לכבוש. "שיחקנו טוב כקבוצה. כולם היו מוכנים לעבוד קשה. נתנו ללב לשחק וכל אחד נתן מאה אחוז. לצערי לא כבשנו עד שלב מאוחר במשחק, אבל צריך לכבד גם את היריבה ששיחקה טוב. הם עלו ליגה והיו מאוד נחושים".


BEN CHAIM | „Místo v sestavě jsem si vybojoval, se svým výkonem ale úplně spokojený nejsem!" Tal Ben Chaim po vítězství nad Opavou. #acsparta

➡️ https://t.co/t253ZzCXhGpic.twitter.com/vaZ9S0R2Ix

— AC Sparta Praha (@ACSparta_CZ) 21 ביולי 2018

חשיבות הניצחון במחזור הראשון:
"בכדורגל כשאתה מנצח אתה מאושר ומחייך. אם היינו מסיימים בתיקו או בהפסד זה היה אותו דבר עבורנו. אנחנו מחייכים ומרוצים ואני אוהב לנצח".


העובדה שפתח בהרכב וקיבל למעשה הזדמנות נוספת בספרטה: "אם קיבלתי את האמון מהמאמן של ספרטה, סימן שהגיע לי. אני צריך להגיד תודה שנתנו לי לפתוח בהרכב ואני מתכוון להילחם בגדול כדי להוכיח את עצמי כדי לשחק גם במשחק הבא".


אם הוא מרוצה מההופעה שלו: "אם הייתי כובש הייתי אומר שכן. אני לא מאושר מההופעה. מצד שני הכי חשוב זה שניצחנו. אני שמח שקנגה וטטה כבשו, אבל לא מרוצה לחלוטין מההופעה שלי".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי