לופטגי יתבסס על בנזמה בהתקפת ריאל מדריד

קארים בנזמה
קארים בנזמה | ריאל מדריד, רשמי

בהיעדר רכש, המאמן רוצה לעזור לחלוץ להשתפר ולהפוך אותו לשחקן מרכזי בהתקפה. במקביל, צ'לסי מסרבת למכור את הזאר. קובאצ'יץ' שוחח עם לופטגי והודיע לו שהוא נחוש לעזוב את הקבוצה

(גודל טקסט)
האם קארים בנזמה יקבל שדרוג במעמדו ויהיה אחד השחקנים המרכזיים בריאל מדריד בעונה הקרובה? ב"אס" פורסם היום (ראשון) שאחרי עזיבת כריסטיאנו רונאלדו ובהיעדר רכש בהתקפה, מאמן אלופת אירופה ז'ולן לופטגי החליט להתבסס על החלוץ הצרפתי, זאת לאחר שניימאר וקיליאן אמבפה הודיעו שהם נשארים בפאריס סן ז'רמן והמו"מ מול צ'לסי על אדן הזאר לא פשוט כלל. לופטגי לא מוכן למכור את בנזמה והוא מתבסס על ספרו של מאמן הכדורגל פאבלו לאסו "מדע השפה החיובית" כדי להפוך את המשבר להצלחה. אתמול העלה המאמן לרשתות החברתיות תמונה לצד החלוץ, והחמיא לקבוצה על העבודה הטובה באימונים.


לפי "אס", לאחר שלופטגי לא הצליח לתקן את היחסים המעורערים בין כריסטיאנו רונאלדו לנשיא פלורנטינו פרס, כעת הוא עושה הכל להשאיר את בנזמה בקבוצה. המאמן פרסם את התמונה ברשתות החברתיות במקביל סערה שעורר החלוץ ברשתות החברתיות, לאחר שהוא וסוכנו כינו את העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו לאחר שהאחרון פרסם על פגישה במילאן בנושא לצירופו של בנזמה. לופטגי היה זה שהמליץ למועדון להביא את השחקן עוד ב-2006 ולשניים יש יחסים קרובים.


ובגזרת הרכש, "אס" בדק ומצא שהזאר אומנם לא כובש הרבה שערים, אבל המספרים שלו הרבה יותר מרשימים מאלה של קשרי ריאל מדריד, איסקו ומרקו אסנסיו, זאת בעקבות טענות של חלק מהאוהדים שטוענים ששני הספרדים מספיקים לקבוצה ושאין צורך לרכוש את כוכב צ'לסי. קפטן נבחרת בלגיה היה בעורב בעונה החולפת ב-30 שערים בפרמיירליג, כשכבש 17 ובישל עוד 13. לעומתו, איסקו היה מעורב ב-19 כשכבש 10 ובישל 9 ואסנסיו ב-17 (11+6). עם זאת, לפי "דיילי מירור" צ'לסי רואה בלחץ של ריאל מדריד לרכוש את הזאר "ביריונות" ולא מוכנה למכור אותו גם תמורת 170 מיליון ליש"ט. ההצעה האחרונה של הבלאנקוס עמדה על 112 מיליון ליש"ט.


שחקן נוסף שעשוי להשתלב בהתקפה של ריאל מדריד בעונה הבאה הוא הרכש הברזילאי הצעיר ויניסיוס ג'וניור, שלפי "אס" מצליח להרשים באימונים ושכמה מבצעים שלו זכו למחיאות כפיים וקריאות התפעלות מחבריו בקבוצה. החלוץ אמר שהוא לא מתכוון לשחק בקבוצת הבת ריאל מדריד קסטיה, אבל ההחלטה הסופית היא כמובן של לופטגי. ב"מארקה" כבר יצאו בכותרת שלישיית BBV, שתחליף את BBC שהתפרקה כידוע אחרי עזיבת רונאלדו ליובנטוס.


Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 22 de julio de 2018 pic.twitter.com/kQVveyJbFB

— AS (@diarioas) 22 ביולי 2018

עוד נכתב ב"מארקה" שמתיאו קובצ'איץ' שכבר הצהיר לפני חודש שהוא רוצה לעזוב כדי לקבל יותר דקות משחק לא שינה דעתו, ובשיחה שקיים עם לופטגי במתחם האימונים של הקבוצה ביום שישי האחרון, הבהיר למאמן שהוא לעזוב את הקבוצה. כעת הכדור נמצא במגרש של ריאל מדריד, שלא רוצה למכור אותו, אך אם תעשה זאת תקווה להרוויח לפחות 50 מיליון יורו.


במקביל, חלוץ העבר הוולשי קרייג בלאמי דיבר על מעמדו של בן ארצו גארת' בייל בריאל מדריד ואמר: "קשה מאוד לעזוב קבוצה כזאת. אני לא רואה קבוצה אחרת שתשלם לו את השכר שהוא מרוויח ואחרי שרונאלדו עזב, כעת יהיה לו יותר ביטחון במעמדו".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי