המחטף הושלם: ברצלונה הודיעה על החתמת מלקום

מלקום
מלקום | ברצלונה, רשמי

למרות שבורדו כבר הודיעה על מכירת הברזילאי הצעיר לרומא, הצליחה אלופת ספרד למנוע את עלייתו למטוס והיום הוא חתם רשמית לחמש עונות תמורת 41 מיליון יורו ועוד מיליון בסעיפים משתנים

קבוצות: רומא בורדו
(גודל טקסט)
למרות שמלקום כבר היה בדרך הבטוחה לרומא, ברצלונה השלימה הערב (שלישי) את המחטף כשהכריזה על הברזילאי כרכש השלישי שלה לקיץ זה. שחקן הכנף בן ה-21 חתם לחמש שנים עד 2023 בדאבליסטית הספרדית, כשעל פי ההודעה הרשמית סכום ההעברה שקיבלה בורדו עומד על 41 מיליון יורו, בנוסף לעוד מיליון יורו בסעיפים משתנים. השחקן יגיע מחר לברצלונה ויעבור ביום רביעי בבוקר בדיקות רפואיות, לפני שיטוס עם הקבוצה לארצות הברית.


העסקה כולה לוותה בשערוריה לא קטנה כשמלקום היה אמור לעבור בכלל לרומא תמורת 32 מיליון יורו. הברזילאי כבר היה שמח ונרגש להצטרף לג'אלורוסי, כבר היה בטיסה בדרכו לקבוצתו החדשה בה אמור היה להשלים את הבדיקות הרפואיות ולחתום במהלך היום, אבל אז ברצלונה הגישה הצעה ברגע האחרון ואילצה את בורדו להודיע על ביטול ההסכם עם רומא – מספר שעות אחרי שהצדדים הודיעו על סגירת העסקה. אוהדי הקבוצה האיטלקית כבר חיכו אתמול בשעה מאוחרת בשדה התעופה כדי לקבל את פני השחקן, אך נכנסו להלם של ממש כשנאלצו לקרוא בתקשורת שהקשר קיבל הוראה שלא להגיע לרומא, עשה אחורה פנה וסיכם את תנאיו בברצלונה.


מה שגרם לברצלונה לעשות את המהלך המפוקפק לפי "מונדו דפורטיבו" הייתה העבודה שבהנהלת המועדון התייאשו מהאפשרות שוויליאן יגיע אחרי שהצעה שלישית שלהם נדחתה על ידי צ'לסי. גם העובדה שקשר הבלוז כבר בן 29 ואילו מלקום בן 21 עשתה את שלה. צ'לסי דרשה כ-70 מיליון יורו וגורם בברצלונה אמר לעיתון: "זו סחטנות. לא נשלם מחיר כזה עבור שחקן בן 29".


המלחמה בין ברצלונה לרומא על מלקום עוד לא הסתיימה. הג'אלורוסי הזהירו את מלקום ובורדו שהם יתבעו את הקבוצה על הפרת חוזה. רומא הייתה אמורה לשלם עליו 32 מיליון יורו ועוד 4 בבונוסים והציעה לו חוזה לחמש שנים ושכר של 2.5 מיליון יורו. בארסה לעומת הציעה לשלם 41 מיליון יורו. הכדורגלן שנולד בסאו פאולו כבש בעונה שעברה 12 שערים בבורדו.

Bem-vindo Malcom! Welcome!
⚽️ #EnjoyMalcom
#EnjoyBarçapic.twitter.com/nnxVK3hZt4

— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 24, 2018

הסיטואציה מסובכת מכיוון שמנג'ר צ'לסי מאוריציו סארי הורה להנהלה שלא למכור את וויליאן כמו גם את אדן הזאר. ארנסטו ואלוורדה רצה את וויליאן ופחות את מלקום, אבל הבין שהסכומים שצ'לסי ביקשה לא הגיוניים מבחינת התקציב של ברצלונה, וגם לאור העובדה שב-9 באוגוסט וויליאן יהיה כבר בן 30.


מלקום הוא כאמור הרכש השלישי של ברצלונה, אחרי שלפניו הגיעו הקשר ארתור מגרמיו והבלם קלמון לנגלה מסביליה. הוא יצטרף למושבה הברזילאית בקטלוניה שכבר כוללת את פיליפה קוטיניו וארתור, וגם את ראפיניה אלקנטרה ומרלון שטרם ברור אם יהיו חלק מהסגל של ואלוורדה בעונה הבאה. 

️Barcelona are suddenly interested in Malcom of Bourdeaux after having financial difficulties with Willian #fcblivepic.twitter.com/ZQ7h8Wx7oj

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) July 23, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי