היגוואין חתם במילאן, ירוויח 30 מיליון יורו לשלוש שנים

גונסלו היגוואין
גונסלו היגוואין | Gettyimages

אחת העסקאות הגדולות ביותר של הקיץ נסגרה עם הטרייד בין הרוסונרי ליובנטוס בו עבר גם לאונרדו בונצ'י: "מתחיל הרפתקה חדשה". הרוסונרי יקבלו אותו כמושאל עם אופציה לרכישה בתום התקופה, מתיה קאלדרה יצטרף גם הו

(גודל טקסט)
העסקה שמטריפה את ארץ המגף, בה גונסאלו היגוואין ומתיה קלדרה עזבו את הגברת הזקנה למילאן ולאונדרו בונוצ'י עשה את הדרך ההפוכה, נחתמה הערב (חמישי). החלוץ הארגנטינאי נחת במילאנו יום קודם לכן לצורך בדיקות רפואיות בקבוצה, כשגם שני הבלמים צפויים לעבור את הבדיקות ביממה הקרובה.


כזכור, מה שעיכב את אותה עסקה היה התנאים שהציב היגוואין למעבר, ביניהם דרש שדרוג בשכרו והעברה רשמית ולא כמושאל. פיפיטה לא נענה לתנאי השני שכן במסגרת העסקה הוא יושאל תמורת 18 מליון יורו כשלרוסנורי תהייה אופציה לרכוש אותו בתקום תקופת ההשאלה תמורת 36 מליון יורו. התפנית הסופית היתה אתמול בלילה כאשר הצדדים נפגשו שוב לשיחות, בה סוכמו כל התנאים ביניהם שדרוג שכרו משבעה וחצי מליון יורו לעונה ל-30 מליון לשלוש שנים.


לדברי היגוואין, מי ששכנע אותו לעבור בסופו של דבר הוא המנהל הספורטיבי של האדומים שחורים, לאונרדו. כשהגיע לבית המלון בעיר, אמר לכלי התקשורת: "קודם אבדק, אחתום ואז אדבר על הכל. אני רוצה לברך את כל אוהדי מילאן וגם את אלה של יובנטוס שכמובן שנתנו לי כל כך הרבה. כבר שוחחתי עם ג'נארו גאטוסו ואני מתחל הרפתקאה חדשה". בלם יובה מתיה קלדרה הצטרף אליו כחלק מהעסקה. מי שעושה את הדרך ההפוכה הוא לאונרדו בונוצ'י שיחזור למועדון בו שיחק שבע עונות במהלכן זכה בשש אליפויות איטליה אחרי שנה אחת בלבד במילאנו.


Medicals completed ☑️
Autographs signed ✒️⚫️
See you tomorrow, Mattia ✌ pic.twitter.com/3VswopeJhm

— AC Milan (@acmilan) August 2, 2018


DEAL DONE: Gonzalo Higuain has completed his loan move to AC Milan from Juventus.

pic.twitter.com/uh2Bz5Rftp

— Football Tweet (@Football__Tweet) August 2, 2018


VIDEO #Milan#Higuain alla #Madonnina, quasi travolto dai tifosi https://t.co/icvuo0Fr1E#calcio#newspic.twitter.com/BF6cMJKfAe

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) August 2, 2018


מאמן הגברת הזקנה, שמח על חזרתו של בונוצ'י למועדון, על אף שבעבר צצו שמועות על מתיחות בין השניים שגם הובילה לעזיבתו של בונוצ'י למילאן, ואמר: "זה טרייד טוב עבורנו. אני רוצה גם להודות להיגוואין על כל מה שעשה עבורנו ביובנטוס בשנתיים האחרונות. מילאן החתימה חלוץ גדול".


@bonucci_leo19! #ForzaJuvepic.twitter.com/B2X5inVeG5

— JuventusFC (@juventusfc) 2 באוגוסט 2018



@bonucci_leo19 touches down in Turin. pic.twitter.com/71g0kF0ai1

— JuventusFC (@juventusfcen) August 2, 201

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי