צפו: זהבי כבש ובישל, קבוצתו נוצחה 4:2 בדרבי של גוואנגז'ו

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

הישראלי סיפק מסירה נפלאה לרנאטיניו שהעלה את ר.פ ליתרון, אך הברזילאים של אברגרנדה הגיבו עם רביעייה (פאוליניו צמד, גולהארט וטאלסיקה). הכוכב צימק בתוספת הזמן והעלה את מאזנו ל-13 שערי ליגה העונה

(גודל טקסט)

דווקא כשהוא נמצא בכושר הבקעה נפלא עם 13 שערי ליגה העונה, ולמרות שהוא יכול לרשום לזכותו בישול נאה ושער מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן, הפסיד היום (שני) ערן זהבי עם קבוצתו גוואנז'ו ר.פ 4:2 לאבגרנדה בדרבי היוקרתי במסגרת המחזור ה-16 של הליגה הסינית.
 

קבוצתו של זהבי דווקא הגיעה לדרבי בכושר לא רע כשלא הפסידה בארבעת משחקיה האחרונים. היא גם התכוונה להמשיך במומנטום החיובי כשבדקה ה-24 עלתה ראשונה על לוח התוצאות עם 0:1 מרגלי רנאטניו אחרי בישול נהדר של הישראלי. כעבור ארבע דקות בלבד אבגרנדה השוותה ל1:1 אחרי מהלך קבוצתי יפה שבסופו טליסקה השווה, במהלך שתחילה בוטל בשל הרמת דגל לנבדל אך אושר בצדק לאחר התערבות של שופט היווידיאו.

אל המחצית השנייה קבוצתו של זהבי כמעט לא הופיעה כששלוש דקות בלבד מפתיחתה, פאוליניו העביר יפה לרגלו השמאלית, שחרר בעיטה מדויקת והשלים מהפך והעלה את קבוצתו ל1:2. בדקה ה-64 גולהארט ניצל טעות אומללה של צ'אנג והעלה את אברגרנדה ל1:3 כששתי דקות לסיום פאוליניו נוגח כדור ריבאונד לרשת ומשלים צמד בדרך ל1:4.


 

זהבי, שכרגיל היה השחקן הפעיל ביותר במדי קבוצתו הערב, הספיק לצמק שער ניחומים עבור קבוצתו מפנדל בדקה ה-91 והעלה את מאזנו ל-13 שערי ליגה העונה. אברגרנדה מצידה ממשיכה בכושר הנהדר שלה עם ניצחון רביעי ברציפות ומאזן שערים של 1:15.

 

הטבלה לאחר המח ה16: תוצאות הערב משחקות לטובתה של האלופה, שחוזרת רשמית למאבק האליפות – גואון עם 33, שנדונג 32, SIPG ואברגראנדה 30 (משחק חסר כ"א); ר&פ מדשדשת במקום ה7, בתחתית דאליין שוב מתקרבת לצ'ונגצ'ינג.
זהבי עולה לפסגת מלך השערים (שוויון עם וו ליי), 6 שחקנים כבר עם 10+ pic.twitter.com/aZ9JrtR1Xt

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) August 5, 2018


מהלך המשחק

דקה 5: כדור הגיע לטאליסקה שניסה מספרת ממרכז הרחבה, אך לא הצליח לבעוט למסגרת.

דקה 12: זהבי הוכשל כ-30 מטרים מן השער, רנאטיניו בעט את הכדור החופשי חלש לידי השוער.


דקה 24: 0:1 ל-R&F!
זהבי שלח כדור עומק נהדר לרנאטיניו שהיה בתוך הרחבה ולבד מול השוער התגבר עליו בדרך ליתרון.


דקה 28, אברגראנדה השוותה ל-1:1! כדור רוחב הגיעה לטאליסקה שהשווה מקרוב. השער נפסל תחילה בטענת נבדל, אך השופט אישר אותו לאחר בדיקה ב-VAR.


דקה 48, 1:2 לאברגראנדה! פאולניו, הברזילאי שהגיע הקיץ מברצלונה, העביר את הכדור לרגלו השמאלי ושחרר בעיטה מדויקת מאוד מקצה הרחבה והשלים מהפך על קבוצתו של זהבי



שער ובישול לא הספיקו. זהבי (אתר הליגה הסינית)


דקה 65, 1:3 לאברגראנדה! שוערה של גוואנז'ו, צ'אנג יולאי השמיט כדור פשוט מבעיטה לידיו, לגולהראט הברזילאי לא נותר אלא לגלגל את הכדור לרשת ולהעלות את קבוצתו ליתרון מבטיח. איזו טעות איומה של השוער 


דקה 88,1:4 לאברגרנדה! פאוליניו השתלט על ריבאונד בתוך הרחבה, נגח לשער והשלים צמד בדרך ל-1:4 של אברגרנדה.


דקה 91, גוואנז'ו מצמקת ל2:4.  לא באמת חשבתם שזהבי יסיים דרבי מבלי לכבוש. הכוכב ניגש לכדור עונשין מ-11 מטרים וצימק ל4:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי