ביברס נאתכו חתם רשמית באולימפיאקוס

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | האתר הרשמי

קפטן נבחרת ישראל צפוי שב לליגה היוונית והצטרף לאדומים מפיראוס, ששואפים להחזיר את האליפות שאבדה אחרי שבע שנים רצופות: "אעשה את המקסימום עבור המועדון והאוהדים". ישתכר 700 אלף יורו בעונה

(גודל טקסט)

קבוצה חדשה לביברס נאתכו. אולימפיאקוס הודיעה הערב (שני) רשמית על צירופו של קפטן נבחרת ישראל, שעזב את צסק"א מוסקבה אחרי ארבע עונות. הקשר שהגיע בהעברה חופשית אחרי שחוזהו בקבוצה מרוסיה הגיע לסיומו וחתם לשנתיים במועדון מפיראוס בו הוא ישתכר 700 אלף יורו בעונה.

אחרי החתימה אמר נאתכו לאתר המועדון: "תודה למשפחת אולימפיאקוס. אני מאוד נרגש להיות במועדון הגדול הזה. אני מקווה שנצליח יחד להחזיר את אולימפיאקוס למסלול ולזכות באליפות. אני אנסה לעשות את הטוב ביותר שלי עבור המועדון והאוהדים ומקווה שביחד רק נצליח".

נאתכו כבר שיחק בליגה היוונית למשך מספר חודשים ב-2014, הגיע אז בינואר לפאוק סלוניקי אחרי כארבע שנים ברובין קאזאן, וכעת שב לפרק ב' במדינה וכבר הבוקר נודע שסיכם עקרונית באולימפיקאוס וכבר נחת באתונה לצורך השלמת העסקה, כשהוא מלווה באשתו.

בעונה שעברה איבדה אולימפיאקוס את אליפות יוון אחרי שבע שנים וכעת מנסה להשיב לעצמה את התואר שאותו איבדה לא.א.ק אתונה. אולימפיאקוס תשחק העונה בליגה האירופית מכיוון שסיימה רק במקום השלישי את עונת 2017/18, תפגוש בחמישי הקרוב את לוצרן השווייצרית בסיבוב המוקדמות השלישי במה שיהיה גם משחקה הרשמי הראשון לעונה.


נאתכו. תחנה חדשה בקריירה (אולימפיאקוס, רשמי)

אולימפיאקוס נחשבת למועדון המעוטר ביוון עם 43 אליפויות ו-27 גביעים. ב-2013/14 הגיעה לשמינית גמר ליגת האלופות והודחה על ידי מנצ'סטר יונייטד. בתחילת 2016/17 הודחו היוונים על ידי הפועל באר שבע בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות.

היוונים חיפשו קשר מרכז שדה ובימים האחרונים הוזכר גם שמו של קשר נבחרת ניגריה והפועל באר שבע, ג'ון אוגו. נאתכו עצמו אמר רק אתמול בטקס מגן הכבוד בבית הנשיא כי הוא רוצה לחתום כבר בימים הקרובים בקבוצה חדשה כדי להתכונן כראוי לעונה ולמשחקי ליגת האומות בנבחרת שיחלו בספטמבר.


נאתכו. חוזר לאדום-לבן (אולימפיאקוס, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי