דיווח: טיבו קורטואה יחתום בריאל מדריד בקרוב

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | Gettyimages

לפי "מארקה", הפתרון לסאגת השוער הבלגי קרוב מתמיד, לאחר שהודיע לסארי ישירות שהוא רוצה לעזוב לבירת ספרד כדי לחיות לצד ילדיו. לונין ישמש כשוער שני אם נבאס יעזוב. לצ'לסי יש שלושה ימים למצוא לו מחליף

(גודל טקסט)
הפיתרון לסאגת טיבו קורטואה קרוב מתמיד, כך על פי דיווח הערב (שני) ב"מארקה", לפי השוער המצטיין של המונדיאל עשוי לעזוב את צ'לסי ולהצטרף לריאל מדריד כבר בשעות הקרובות.


לפי הדיווח, השוער הבלגי ביקש ישירות ממנג'ר צ'לסי, מאוריציו סארי, שלא לעצור את מעברו לבירת ספרד. קורטואה כידוע, רוצה לחיות לצד שני ילדיו שגרים במדריד, עניין שמפעיל לחץ על הבלוז שבסופו של דבר צפויים כעת לתת אור ירוק למעבר.


גורם מכריע נוסף כמובן הוא שחוזהו של קורטואה בצ'לסי יפוג בסוף יוני 2019, כשמשמעות הדבר היא שכבר מינואר יוכל השוער לנהל מו"מ עם כל קבוצה שירצה והבלוז יאבדו אותו בתום העונה ללא תמורה. כעת, הקבוצה האנגלית צפויה להכניס 35 מיליון יורו ממכירת השוער המצטיין של המונדיאל, ונשארו להשלושה ימים להחתים מחליף לבלגי, כשחלון ההעברות בפרמיירליג, כזכור, ייסגר ביום חמישי ה-9 באוגוסט.


כמובן שהמהלך צפוי להשפיע על השוערים בריאל מדריד. על פי הדיווח, מי ששימש כשוער הראשון של הקבוצה בשלוש העונות האחרונות, קיילור נבאס, הרוויח את הזכות להחליט אם יישאר בקבוצה או יעזוב. במקרה שהקוסטה ריקני יבחר שלא יישאר, מי שצפוי לשמש כשוער שני הוא הרכש האוקראיני אנדריי לונין, שהרוויח את אמון הצוות המקצועי.



קורטואה. פנה ישירות לסארי (Gettyimages)


בנוגע למצבו של מתיאו קובאצ'יץ', המצב לא ממש ברור. ב"מארקה" פורסם הערב שהקשר הקרואטי פתח במרד והחליט שלא יחזור להתאמן עד שתיפתר סוגיית עתידו במועדון. על פי הדיווח, אחרי שיחה עם הצוות המקצועי הבוקר החליט קובאצ'יץ' לא לחזור ללבוש את החולצה של ריאל מדריד, לפחות נכון לרגע לזה, זאת במטרה לשנות את החלטתה הנחרצת של אלופת אירופה שלא לשחררו. עם זאת, בתמונות שפורסמו הבוקר באתר הקבוצה הקרואטי בהחלט מופיע ומתאמן לצד חבריו לקבוצה כך שהמצב לא ממש ברור.


 


קובאצ'יץ'. פתח במרד או לא? (ריאל מדריד, רשמי)


עוד ב"מארקה", מי שיעזוב את הקבוצה בקרוב הוא המגן השמאלי תיאו הרננדז שנמצא על סף מעבר בהשאלה לריאל סוסיאדד. שתי הקבוצות יישבו את המחלוקות הכספיות בנוגע למעבר, והצרפתי צפוי לחזור מארה"ב לספרד אחרי המשחק מול רומא בגביע האלופות הבינלאומי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי