על פי הדיווחים באנגליה ובספרד, צ'לסי מצאה לטיבו קורטואה מחליף. השוער הבלגי יעשה את הדרך לריאל מדריד והבלוז יחתימו את קפה אריסבלאגה מאתלטיק בילבאו שתקבל 80 מיליון יורו. הספרדי יגיע ללונדון כדי להשלים את המעבר ויהפוך באופן רשמי לשוער היקר בתולדות המשחק. מקרה כזה יהפוך קפה לשוער היקר בהיסטוריה, וישבור את השיא של אליסון שעבר רק לאחרונה מרומא לליברפול תמורת 75 מיליון יורו.



השוער שנמנה על סגל נבחרת ספרד למונדיאל עשוי להרוויח בבלוז ארבעה מיליון יורו. יאן אובלק הוא אופציה נוספת עבור הבלוז, סעיף השחרור שלו עומד על 100 מיליון יורו, אבל באתלטיקו מדריד יעשו הכל להשאיר אותו במועדון ומקווים לשנות את דעתו כמו במקרה אנטואן גריזמן. בנוסף הוזכרו ג'ורדן פיקפורד, ג'ק באטלנד, סרחיו ריקו מסביליה שיעלה 28 מיליון יורו בלבד וקאספר שמייכל.



במקביל, ריאל מדריד לא מתכוונת לצאת מגדרה כדי להחתים את קורטואה ואם תצטרך לשלם עליו כעת יותר מ-35 מיליון יורו, היא ככל הנראה תחכה לקיץ 2019 אז יגיע הבלגי לבירת ספרד בהעברה חופשית בתום חוזהו. קורטואה לא עדיין לא חזר לאימוני צ'לסי וממתין לסימן מלונדון, כשבינתיים הוא נצפה בסופרמרקט בטנריף בה הוא נופש. מנג'ר צ'לסי מאוריציו סארי רצה לשוחח איתו פנים אל פנים, אבל הוא מסרב להגיע ומבקש לעזוב למדריד בגלל ילדיו שמתגוררים בעיר.



מי שכן עשוי לעזוב את ריאל מדריד ולעבור לצ'לסי מתיאו קובאצ'יץ' הקרואטי. לפי "מארקה", הקרואטי שהביע את רצונו לעזוב יושאל לצ'לסי ובתוך כמה שעות הדבר יוכרז רשמית. ההחלטה היא להשאיל את השחקן לבלוז ובכך שלושת הצדדים יהיו מרוצים - הקשר יזכה לדקות משחק ברמות הגבוהות, הבלאנקוס יזכו להשיבו בעתיד והבלוז יצרפו שחקן בעלויות נמוכות.



עם זאת, רק לפני כמה שעות טען המאמן ז'ולן לופטגי שהקרואטי יישאר ושיהיה לו טוב בריאל מדריד, כך שנראה שלופטגי לא באמת יודע מה קורה בכל הקשור למו"מ עם השחקנים. הכדורגלן הגיע היום לאימון ולא היה לבוש בתלבושת של ריאל מדריד וגם לא שוחח עם אף שחקן. הוא אמור לטוס ללונדון בשעות הקרובות מכיוון שלצ'לסי אין הרבה זמן - חלון ההעברות מסתיים ביום חמישי.



ועוד בצ'לסי, שחקן נוסף אותו חוששים לאבד הוא וויליאן. למרות שהוא שוחח עם סארי והסכים להישאר, הברזילאי רמז על איחוד אפשרי בעתיד עם מאמנו לשעבר ז'וזה מוריניו. בראיון ל-ESPN אמר שישמח להישאר בצ'לסי העונה, אך גם שהוא רוצה לעבוד שוב עם הפורטוגלי: "הוא המנג'ר הטוב ביותר שעבדתי איתו. היחסים בינינו מצוינים. אנחנו חברים טובים. אנחנו מתכתבים".



בן ארצו דויד לואיז שמשחק לצידו בצ'לסי אמר: "צריך לקרות משהו מטורף כדי שיעזוב את הקבוצה השבוע. אנחנו רוצים שהשחקנים הכי טובים שלנו יישארו במועדון. כמובן שאני מקווה שטיבו קורטואה ואדן הזאר יישארו גם הם".