דיווח בספרד: ראקיטיץ' מבוקש בפאריס סן ז'רמן ובמונאקו

איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ' | Gettyimages

הקשר הקרואטי של ברצלונה רוצה להישאר, אבל סעיף השחרור שלו נמוך והצעה טובה מצרפת עלולה לפתות אותו. הושג הסכם עם אייקאס על פרנקי דה יונג, שיגיע אם ההולנדים לא יעפילו לליגת האלופות

(גודל טקסט)
שחקני נבחרת קרואטיה הפכו בעקבות המונדיאל לשחקנים מבוקשים מאוד. אחרי לוקה מודריץ' ומתיאו קובאציץ', כעת גם קשר ברצלונה איבן ראקיטיץ' מבוקש מחוץ לספרד – על ידי פאריס סן ז'רמן ומונאקו, כך פורסם היום ב"מונדו דפורטיבו".


לקשר הקרואטי, הנחשב לטוב ביותר בנבחרת אחרי מודריץ', יש סעיף שחרור של 125 מיליון יורו. ראקיטיץ' לא רוצה לעזוב וברצלונה לא חושבת למכור אותו, אבל הבעיה שסעיף השחרור שלו במחירים של היום לא גבוה במיוחד ואחרי שהוא הצטיין במונדיאל קבוצות אחרות רוצות אותו ועשויות לפתות אותו עם שכר גבוה. פ.ס.ז' ומונאקו עשו צעד אחד קדימה וגיששו לרכוש אותו מברצלונה.


אם הוא יעזוב, ברצלונה תסבול מכיוון שראקיטיץ' היה השחקן בו ארנסטו ואלוורדה השתמש יותר מכולם בעונה שעברה לצידו של סרחיו בוסקטס. שמו הועלה בימים האחרונים גם במנצ'סטר יונייטד כיורש אפשרי לפול פוגבה וחלק מעיסקת חליפין בין הקבוצות, אבל הדבר נשלל בסופו של דבר.


העניין שמגלה פ.ס.ז' בראקיטיץ' מדאיג מאוד את בארסה, שחוששת שהמחטף של ניימאר יחזור על עצמו. פ.ס.ז' מסוגלת לשלם את סעיף השחרור של ראקיטיץ' בקלות, ואם הקרואטי יסכים לעבור אליה זה יקרה. שתי הקבוצות נמצאות גם ביחסים גרועים מאז עסקת ניימאר והניסיון של ברצלונה להחתים את מרקו וראטי בעבר ואדריאן ראביו העונה. פ.ס.ז' עשויה להחתים את ראקיטיץ' אחרי שעיסקת אנגולו קאנטה מצ'לסי לא יצאה לפועל.


️❗️"OFFERS FOR RAKITIC"

PSG and Monaco are interested in signing Ivan Rakitic whose buyout fee is 125M

The link between player and club is solid and neither of them want to break it #fcblivepic.twitter.com/njqemu3yL8

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 8 באוגוסט 2018


גם למונאקו יש את הסכומים הנדרשים. היא היתה אמורה לקבל הקיץ 180 מיליון יורו על קיליאן אמפבה, ומכרה את תומא לאמר ב-70 מיליון יורו לאתלטיקו מדריד ופאביניו ב-45 מיליון לליברפול. לקבוצה הצרפתית הגיע אנדריי גולובין מצסק"א מוסקבה, אבל הוא נפצע ועשוי להיעדר מספר שבועות.


בתוך כך, ב"ספורט" פורסם שיש הסכם בין ברצלונה לאייאקס על רכישת פרנקי די יונג בן ה-21. לפי הסיכום, אם אייאקס תעלה לשלב הבתים של ליגת האלופות השחקן יימכר רק בקיץ הבא ואם תיכשל לעלות הוא יימכר כבר הקיץ לקטאלונים. אייאקס סיימה ב-2:2 את משחקה נגד סטאנדרד ליאז' בחוץ וכעת מועמדת לעלות לשלב הפלייאוף בליגת האלופות.


| PACTO DE JONG |

•El Barça llega a un acuerdo con el Ajax para optar al fichaje del centrocampista si los holandeses no juegan la Champions.
•Si clasifican a la fase de grupos, la incorporación del futbolista deberá esperar a la próxima temporada.

Portada @sport | Jueves 9 pic.twitter.com/JqDzKfw35v

— Noticias Barça (@news_viscabarca) 8 באוגוסט 2018


ג'רי מינה צפוי היום לעזוב את ברצלונה אחרי 210 ימים לא מוצלחים בקבוצה, בהם שיחק רק 377 דקות בכל המסגרות. המועדון שילם עליו 11.8 מיליון יורו ועשוי למכור אותו היום באנגליה ביותר. כמו כן, גם אנדרה גומש מנהל מו"מ על התרת חוזהו בברצלונה כאשר היעד הוא ווסטהאם, שפ מעוניין בו המנג'ר מנואל פלגריני. במקביל, מרלון הברזילאי עשוי לעבור לניוקאסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי