צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד פתחה עונה עם 1:2 על לסטר

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | Gettyimages

למרות יכולת בינונית, הקבוצה של ז'וזה מוריניו חנכה את 2018/19 בפרמיירליג לניצחון על האלופה מלפני שנתיים. פול פוגבה כבש בפנדל כבר לאחר שלוש דקות, שואו (83) הכפיל בשער בכורה, ורדי צימק בתוספת הזמן

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

חיכינו, חיכינו, והיא חזרה: הליגה האנגלית נפתחה הערב (שישי) עם משחק הפתיחה בין מנצ'סטר יונייטד ללסטר באולד טראפורד, שהסתיים בניצחון 1:2 לשדים האדומים. ניצחון חשוב במיוחד לקבוצה של מוריניו, שעבר קיץ לא קל וכעת יכול להתעודד קצת.


"המיוחד" העביר את הקיץ, ובמיוחד את השבועות מאז סיום המונדיאל, בתלונות על מדיניות הרכש של הנהלת קבוצתו. יונייטד לא הביאה הרבה שחקנים, ובוודאי לא שמות גדולים, אבל היא השאירה את פול פוגבה למרות הספקולציות על עזיבתו. לא רק שהצרפתי נשאר, הוא אף עלה כקפטן והחזיר את האמון עם שער תוך שלוש דקות. הכדור נגע בידו של דניאל אמרטי בתוך הרחבה, השופט הצביע על הנקודה ופוגבה ביצע את הפנדל ללא תקלות.


משם המארחת נרדמה. מלבד הברקות פה ושם של פריירה או מאטה, מרכז השדה בקושי הורגש והשחקנים של לסטר השתלטו על המשחק. הם תקפו, מסרו, איימו ועשו מה שהם רוצים, חוץ מלהחדיר את הכדור לרשת. שם חיכה להם דויד דה חאה, שהוכיח שוב למה הוא אחד השוערים הטובים בעולם. האורחת בכחול ניסתה, אבל דה חאה צחק לה בפרצוף. מוריניו, בינתיים, לא היה מרוצה ממה שראה ושלח את רומלו לוקאקו, שמסיבה עלומה פתח את המשחק על הספסל.

Us right now #MUFC#MUNLEIpic.twitter.com/RRV2YpAv5I

— Manchester United (@ManUtd) August 10, 2018


הבלגי עורר את המשחק של יונייטד, וזה הוביל לשער שני. לוק שואו, שמשחק ביונייטד מאז 2014, קיבל את הכדור ממאטה בדקה ה-83 והטעה את שמייכל כדי להבקיע את שערו הראשון בשדים האדומים. לסטר הבינה שהסיפור גמור, אבל שער בדקה ה-92 של ג'יימי ורדי עורר אותה והיא בילתה את הדקה וחצי האחרונות בניסיון להשיג שוויון דרמטי. זה לא הצליח, ולמרות הופעה מכובדת האורחת ירדה מהדשא באולד טראפורד מנוצחת. מנצ'סטר יונייטד, לעומת זאת, נמצאת בראש טבלת הפרמיירליג – נותר רק לראות אם היא תישאר שם גם בסוף העונה.
הרכבים
מנצ'סטר יונייטד
: דויד דה חאה, ויקטור לינדלוף, אריק ביילי, לוק שואו, מתיאו דרמיאן, פול פוגבה, חואן מאטה, אנדראס פריירה, פרד, אלכסיס סאנצ'ס, מרכוס ראשפורד.


לסטר: קספר שמייכל, בן צ'ילוול, ווס מורגן, ריקרדו פריירה, הארי מגווייר, דמראי גריי, ג'יימס מדיסון, אדריאן סילבה, דניאל אמרטי, ווילפרד אנדידי, קלצ'י איהנאצ'ו


מהלך המשחק
דקה 2: פנדל לינייטד! הכדור נגע בידו של דניאל אמרטי בתוך הרחבה, והשופט נתן לשדים האדומים הזדמנות לעלות ליתרון תוך שתי דקות!


דקה 3, מנצ'סטר יונייטד עולה ל-0:1
: פוגבה ניגש לבעוט ומצדיק את סרט הקפטן. שתי דקות מפתיחת העונה, לאלוף העולם כבר יש שער.


מגווייר מול ראשפורד. היה קרוב ללבוש את המדים האדומים העונה (Gettyimages)
מגווייר מול ראשפורד. היה קרוב ללבוש את המדים האדומים העונה (Gettyimages)


דקה 29: ג'יימס מדיסון קיבל את הכדור ברחבה והלביש בעיטה נהדרת על הרגל, אבל מצא את דויד דה חאה מוכן.


דקה 65: המצב הראשון של יונייטד אחרי השער הגיע כשפוגבה מסר למאטה, אבל הספרדי בעט החוצה.


דקה 78: סאנצ'ס מצא את לוקאקו חופשי לחלוטין מול שמייכל, השוער הדני ירד מצוין והדף לקרן.


דקה 83, 0:2: אחרי דקות טובות של יונייטד, זה השתלם עם שער. מאטה שלח רוחב לצד השני, שם חיכה לוק שואו שעם תרגיל יפה הטעה בלם ואת שמייכל וכבש את שערו הראשון בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי