רונאלדו: כשהייתי ילד קיוויתי שיום יבוא ואשחק ביובנטוס

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | יובנטוס, רשמי

הכוכב הפורטוגלי של אלופת איטליה התראיין לערוץ הרשמי של המועדון ודיבר על המעבר המתוקשר, הליגה האיטלקית והשער המרהיב שכבש מול הגברת הזקנה במספרת: "אף פעם לא קרה לי דבר כזה"

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו התראיין היום (שבת) לערוץ הרשמי של יובנטוס ודיבר על התחושות שמלוות אותו מאז עזב את ריאל מדריד לפני כחודש והצטרף לאלופת איטליה.


הרשמים שלו מיובנטוס עד כה: "אני מרוצה ומאושר. מרגיש נהדר. האנשים נעימים וזה מועדון נפלא. מאז שהייתי ילד קיוותי לשחק בקבוצה הזו. זה אחד המועדונים הטובים בעולם ומקום פנטסטי עבורי להיות בו. כולם כאן מאוד נחמדים".


המעבר ליובנטוס: "זו הייתה החלטה קלה כי מדובר במועדון גדול. כששיחקתי נגד יובנטוס קיבלתי תחושה שמאוד אוהבים אותי פה. אני רוצה להיות בכושר טוב ולעזור למועדון לזכות בתארים".


הליגה האיטלקית: "אני מקווה להתאקלם בצורה טובה ומהירה. אני מתרגש להתחיל את העונה במועדון הכי טוב בכדורגל האיטלקי. שער הבכורה שלי? זה יגיע באופן טבעי. אני לא חושב על זה".


השער שכבש מול יובנטוס במספרת במדי ריאל מדריד: "אף פעם זה לא קרה לי שקהל של קבוצה יריבה מחא לי כפיים כך שזה היה מיוחד מאוד. הופתעתי תחילה כי זה היה מוזר, אך הרגע הזה גרם לי לאהוב את יובנטוס".


 

Dupla vencedora

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי