צפו בתקציר: מנצ'סטר סיטי פתחה עונה עם 0:2 על ארסנל באמירויות

ברנרדו סילבה חוגג עם ראחים סטרלינג
ברנרדו סילבה חוגג עם ראחים סטרלינג | Gettyimages

מבצע אישי נפלא של ראחים סטרלינג (15) ובעיטה אדירה של ברנרדו סילבה לאחר התקפה קבוצתית (64) נתנו לפפ ניצחון במחזור הראשון, התותחנים עם אמרי בבכורה על הקווים נראו כבויים ורחוקים מהציפיות

(גודל טקסט)
עונה חדשה, אותו סיפור. מנצ'סטר סיטי שוב מתואמת להפליא וארסנל שוב מגיעה עם ים ציפיות וחוזרת עם הזנב בין הרגליים. הפעם זה נגמר ב-0:2 לתכולים במשחק שנעל את המחזור הראשון בפרמיירליג היום (ראשון).


התותחנים עלו לראשונה אי פעם למשחק ליגה באצטדיון האמירויות כשעל הקווים לא עומד ארסן ונגר, אלא יורשו, המאמן הספרדי אונאי אמרי, שערך בכורה על הקווים בפרמיירליג.  אמרי ערך כמה שינויים בהרכב, והעלה במפתיע את מתיאו גואנדוזי בן ה-19, שהצטרף הקיץ מלוריין מהליגה השנייה בצרפת לצידו של גרניט צ'אקה. למרות צירופו של השוער ברנד לנו, פטר צ'ך קיבל את אפודת השוער הראשון. ועם כל זה, ארסנל נראתה בדיוק כמו ארסנל בשנותיו האחרונות של ונגר: חלשה, חסרת ניצוץ ובוקשי מגיעה להזדמנויות.


סיטי, לעומת זאת, הגיעה להזדמנויות ועוד איך. אגוארו, סטרלינג, מחרז וחבריהם ניסו את צ'ך פעם אחר פעם, וכבר בדקה ה-15 הכניעו אותו, אם כי זה לא היה באשמתו אלא באשמת ההגנה הרדומה. סטרלינג חתך את הבלמים ללא קושי ובעט חזק למרכז השער כדי לקבוע 0:1. אם אמרי קיווה שהשחקנים שלו יתעוררו למראה הפיגור, הוא טעה. ארסנל המשיכה לתת ליריבתה את השליטה בכל רחבי המגרש, וסיטי אמרה תודה והכפילה את היתרון בדקה ה-64 עם מבצע קבוצתי נהדר שהסתיים בבעיטה של ברנרדו סילבה לרשת. בשבוע הבא סיטי תפגוש את האדרספילד החלשה וצפויה להגדיל את הרצף לשני ניצחונות, בעוד ארסנל תצא למשחק חוץ בסטמפורד ברידג' ולאוהדיה צפויה עוד פתיחת עונה עגומה.


הרכבים
ארסנל: פטר צ'ך, הקטור ביירין, שחודראן מוסטאפי, סוקראטיס, אינסלי מייטלנד-ניילס (שטפן ליכטשטיינר 35), מתיאו גואנדוזי, ארון ראמזי (אלכסנדר לקאזט 54), גרניט ג'אקה (לוקאס טוריירה 70), הנריך מחיטריאן, מסוט אוזיל, פייר-אמריק אובמיאנג.


מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ג'ון סטונס, איימריק לאפורט, בנז'מן מנדי, פרננדיניו, אילקאיי גונדואן, ברנרדו סילבה, ריאד מחרז (קווין דה בריינה 60), ראחים סטרלינג (לירוי סאנה 87), סרחיו אגוארו (גבריאל ז'סוס 79).



בכורה רשמית כמאמן ארסנל. אונאי אמרי (Gettyimages)


מהלך המשחק 
דקה 1: משחק הבכורה של אונאי אמרי יצא לדרך, ארסנל תצליח להפתיע את מנצ'סטר סיטי החזקה?


דקה 2: ראמזי קיבל את הכדור מחוץ לרחבה של מנצ'סטר סיטי, השתחרר מהשומר שלו ובעט כדור חלש היישר לידיו הבטוחות של אדרסון.


דקה 9: אגוארו הוריד כדור מצוין לסטרלינג, שעקף בקלילות שלושה שחקני הגנה ומזווית קשה בעט לגופו של צ'ך.



נראה מצוין בדקות הפתיחה. ראחים סטרלינג (Gettyimages)


דקה 15, מנצ'סטר סיטי עלתה ל-0:1: סטרלינג קיבל כדור בצד שמאל, עקף שני שחקנים, חתך בצורה נהדרת למרכז ומ-16 מטר הכניע את צ'ך עם בעיטה חזקה. הכוכב האנגלי העלה את מאזנו ל-50 שערי ליגה בקריירה.


דקה 21, איום רציני ראשון של ארסנל: ביירין הטעה את מנדי, חדר לרחבה ושלח בעיטה חזקה שאילצה את אדרסון למתוח את איבריו.


דקה 28: מחרז בעט כדור חופשי, צ'ך ירד מצוין והדף, לאפורט הגיע לריבאונד אבל צ'ך הדף גם את הכדור שלו. הצלה כפולה נפלאה לשוער הוותיק.


אגוארו. ארסנל בקושי מורגשת (Gettyimages)
אגוארו. ארסנל בקושי מורגשת (Gettyimages)


דקה 42: מחרז חדר לתוך הרחבה ובעט חזק, אבל הכדור שלו עבר ליד הקורה.


דקה 49: סיטי מניעה את הכדור בחצי המגרש של ארסנל כרצונה. הכדור הגיע לאגוארו, שבעט מחוץ לרחבה בעיטה שהוסטה לקרן.


דקה 56: לקאזט הגיע למצב בעיטה מצוין מ-16 מטרים ובעט מהאוויר, אבל הכדור הלך החוצה.


ברנרדו סילבה חוגג. שער נהדר של הפורטוגלי (AFP)
ברנרדו סילבה חוגג. שער נהדר של הפורטוגלי (AFP)


דקה 62: אגוארו יצא למתפרצת והיה חופשי לחלוטין כשרץ את כל הדרך אל השער, צ'ך יצא מצוין ועצר אותו.


דקה 64, 0:2: עוד התקפה קבוצתית נפלאה של סיטי, הפעם זה הסתיים אצל ברנרדו סילבה שהיה פנוי לגמרי בתוך החרבה ובעט פצצה לרשת של ארסנל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי