דיווח: ליאו מסי לא ישחק בנבחרת ארגנטינה ב-2018

ליאו מסי, מרקוס רוחו
ליאו מסי, מרקוס רוחו | AFP

במולדתו של הפרעוש טוענים שהקפטן החליט לקחת הפסקה בת שנה מהמדים הלאומיים, זאת לאחר שיחה שקיים עם ראשי ההתאחדות. עוד נטען כי הוא שוקל האם להשתתף בקופה אמריקה שתיערך ב-2019 בברזיל

(גודל טקסט)

אחרי האכזבה במונדיאל ברוסיה וההדחה בשלב שמינית הגמר מול צרפת, כלי התקשורת בארגנטינה מדווחים הערב (שלישי) שליאו מסי שוחח עם ראשי ההתאחדות והוא לא ייצא עם הנבחרת למשחקי הידידות שיתקיימו בחודש ספטמבר בארצות הברית מול גואטמלה וקולומביה, זאת לאחר שהפרעוש החליט במפתיע לקחת שנה של הפסקה מהמדים הלאומיים.


את ההחלטה האם להשתתף בטורניר הקופה אמריקה שיתקיים בברזיל ב-2019 מסי צפוי לקבל רק לאחר שהנבחרת תמנה מאמן חדש. על פי הפרסומים, הפרעוש אינו רוצה להיות מעורב בבחירת זהותו של האיש שיעמוד על הקווים והוא מתכוון להעביר את סרט הקפטן לשחקן אחר.

בארגנטינה טוענים כאמור שמסי כבר שוחח עם קלאודיו טאפיה, נשיא ההתאחדות, ובישר לו על החלטתו. גם המאמן הזמני, ליונל סקאלוני, כבר שמע על כך והמטרה של השניים היא לגרום לפרעוש לשוב ולשחק בקופה אמריקה. 



בחודש יולי 2016, כזכור, מסי הודיע על פרישה מארגנטינה לאחר הפסד צורם בגמר הקופה אמריקה בפנדלים מול נבחרת צ'ילה, אך חזר בו במהרה והיה שותף במשחק הבא של הנבחרת מול אורגוואי חודשיים לאחר מכן. זה לא בשבילי", הצהיר אז מסי והוסיף בכנות: "הייתי מוותר על כל התארים בהם זכיתי בברצלונה בשביל להניף תואר אחד עם ארגנטינה. זה נגמר עבורי".

| Messi will not play for the Argentina NT for the rest of 2018, and has no plans to resume any time soon.[TNT Sport] pic.twitter.com/RXfvZdj8qv

— Cataloniacs (@Cataloniacs) 14 באוגוסט 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי