לופטגי: ההפסד לא ישנה את מדיניות הרכש של ריאל מדריד

ריאל מדריד
ריאל מדריד | Gettyimages

הבלאנקוס נכנעו לאתלטיקו מדריד 4:2 בסופרקאפ, המאמן הצהיר: "השחקנים שלי לא זכו באליפות בעונה שעברה, אבל לא חושב שהם שבעים". נשיא אתלטיקו: "רונאלדו עזב אותם ואנחנו השארנו את גריזמן". וגם: העקיצה הכואבת

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד הוכיחה אמש (רביעי) שהיא הולכת על כל האתרים העונה. יותר מזה, היא הבהירה חד וחלק מי הקבוצה הטובה ביותר במדריד, לפחות נכון לפתיחת העונה. 2:4 מדהים על ריאל בתום הארכה סיפק לנו את אחד ממשחקי הסופרקאפ  הכי טובים שנראו בשנים האחרונות.


כבר היה נראה שהבלאנקוס מסתדרים בלי כריסטיאנו רונאלדו, אחרי שנקלעו לפיגור מוקדם מאוד ממבצע מרהיב של דייגו קוסטה אחרי 49 שניות, הצליחו שחקניו של ז'ולן לופטגי להפוך את התוצאה משערים של קארים בנזמה ופנדל של סרחיו ראמוס, אבל כעת כבר נראה שהבעיה היא דווקא בהגנה אחרי שדייגו קוסטה הצליח לכפות 30 דקות נוספות של כדורגל וסאול וקוקה הכריעו בהארכה.


ריאל תצטרך לחשוב היטב איך תתנהל בעונת המעבר והאם היא צריכה להביא רכש רציני לפני ששוק ההעברות יינעל. הבלאנקוס הפסידו בגמר הסופרקאפ לראשונה מזה 18 שנה. בריאל מדריד אולי יתנחמו בכך שגארת' בייל רשם בישול שלישי בסופרקאפ האירופי והוא השחקן הראשון שעושה זאת. "מארקה" שאל האם ריאל מדריד לא זקוקה לשחקן כמו דייגו קוסטה שעשה אתמול הכל על המגרש – גם כבש, גם עשה פרובוקציות, גם התעמת עם סרחיו ראמוס. הוא גם כבש את השער המהיר בגמר אירופי ונלחם על כל כדור במשך 120 דקות. "מארקה" כתב בכותרת לשער בו הניף קוסטה את הגביע: "הגדול" והוסיף: "שערים גדולים של קוסטה, טעויות קשות בהגנה של ריאל מדריד. צ'ולו המאמן עם הכי הרבה תארים בהיסטוריה של אתלטיקו מדריד אחרי שזכה ב-7 שלו".

#LaPortada A lo GRANDE ️ pic.twitter.com/LFSr6flTY5

— MARCA (@marca) 15 באוגוסט 2018

ז'ולן לופטגי
טען בסיום: "המשחק הזה לא ישנה את מדיניות ההעברות שלנו. השער הראשון הפתיע אותנו, לא ציפינו לו, אחר כך הצלחנו להפוך אותו, אבל לא הצלחנו לנצח אחרי שהם ניצלו כל הזדמנות שהייתה להם לכיבוש. אחרי השער השלישי איבדנו את סגנון המשחק שלנו. הם הענישו אותנו על טעויות קטנות".


היעלמותו של בייל במחצית השנייה: "הוא שיחק טוב, אבל זה נורמלי שבשלב זה השחקנים לא בשיאם. אני בטוח שישחק טוב יותר בהמשך".


אם השחקנים לא מספיק רעבים: "לא חושב שזו הבעיה. השחקנים האלה לא זכו באליפות ספרד לפני עונה ואנחנו ננסה להתרכז בזה. אנחנו צריכים לעבוד קשה על כל חלקי הקבוצה וככה גם נכבוש יותר. זה נורמלי להרגיש עצוב כשאתה מפסיד את המשחק הראשון שלך".


קאסמירו
שהוחלף בגלל פציעה אמר: "ברור שאנחנו מרגישים בחסרונו של כריסטיאנו רונאלדו, אבל זאת כבר עובדה קיימת. אנחנו תמיד מאוכזבים כשאנו מפסידים תואר, אבל צריך להביט הלאה. רכש? זה עניין של ההנהלה".


שחקן העבר אלברו ארבלואה צייץ כי יציאתו של קאסמירו בדקה ה-76 היתה משמעותית וכתב: "אין ארבלואה, אין מסיבה".

No Casemiro, no party. ¡A seguir peleando que esto no ha hecho nada más que empezar! #HalaMadrid

— Álvaro Arbeloa (@aarbeloa17) 15 באוגוסט 2018

מרסלו הודה: "לאתלטיקו מדריד היה מגיע לזכות בתואר. זה מעצבן ועצוב כאחד. צריך לשנות מהר את הראש שלנו כדי לא להיכשל בפתיחת הליגה. אני לא זה שצריך להחליט האם להחתים שחקנים. אני חושב שיש לנו קבוצה טובה, אבל אם מישהו יבוא הוא יתקבל בברכה".


מן העבר השני, הקולצ'ונרוס חגגו זמן רב על כר הדשא בטאלין ואנטואן גריזמן אמר בסיום: "נשארתי כי אמרו לי שיש כאן פרויקט גדול, היה לי אמון גדול בצ'ולו ולא טעיתי".



גריזמן. בחר להישאר והניף גביע ראשון לעונה (AFP)


המאמן דייגו סימאונה: "מחמישה גמרים ששיחקנו נגד ריאל מדריד היינו צריכים לנצח בשלושה. אחרי ה-2:2 הקבוצה האמינה בעצמה יותר ויותר. עם הסגל הזה ואחרי שכולם יהיו מוכנים, נוכל להשיג יותר דברים. אלוהים נתן לנו כוח. כאשר הכנסתי את תומאס פראטיי כולם שאלו מה אני עושה, אבל הוא הוסיף לנו המון. ההרגשה שלי היא אושר כי שוב הצלחנו לנצח בגמר יריבה גדולה. ריאל מדריד לא מפסידה גמר בכל פעם ולכן זה הישג ענק".


נשיא אתלטיקו מדריד, אנריקו סרסו, עקץ: "תראו מה זה. רונאלדו עכשיו בטורינו ואנחנו הארכנו לגריזמן את החוזה. לכל קבוצה יש את השיטות עבודה שלה. אני חושב שבכל זאת לריאל מדירד יש שחקנים גדולים שיכולים להחליף את רונאלדו".


אגב, ביום שאחרי המשחק הצליח אנטואן גריזמן לעקוץ בדרך כואבת במיוחד את ריאל מדריד ואת הקפטן סרחיו ראמוס. הצרפתי שיתף תמונה בה נראה בלם הבלאנקוס מכתיר אותו למלך.



אנטואן גריזמן משתף את עוקביו ועוקץ את הבלאנקוס (מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי