מסי, היגואין, אגוארו ודי מריה מחוץ לסגל ארגנטינה, איקרדי זומן

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | AFP

מאמנה הזמני של הנבחרת ליאונל סקאלוני פרסם את סגל נבחרתו לקראת משחקי הידידות מול גוואטמלה וקולומביה בחודש. בברזיל, פרסם צ'יצ'ה את הסגל לקראת המשחקים מול ארה"ב ואל סלבדור

(גודל טקסט)

מאמנה הזמני של נבחרת ארגנטינה, ליאונל סקאלוני, פרסם הערב (שישי) את הסגל של נבחרתו לקראת משחקי הידידות מול גוואטמלה וקולומביה בחודש הבא ובו 23 שחקנים. כצפוי, ליאו מסי שהודיע כי הוא לוקח פסק זמן של כשנה לאחר ההדחה המוקדמת במונדיאל, לא זומן לסגל. גם גונסאלו היגואין, סרחיו אגוארו ואנחל די מריה שאכזבו בטורניר ברוסיה, לא זומנו. לאוטרו מרטינס וג'ובאני סימאונה, בנו של מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה, זומנו לסגל. גם חלוצה של אינטר מאורו איקרדי, זומן.

ובברזיל, חודשיים אחרי ההדחה ברבע גמר המונדיאל, הנבחרת חוזרת למגרשים בחודש הבא במשחקים מול  ארה"ב ואל סלבדור בניו ג'רזי ובוושינגטון, הערב (שישי) פורסם הסגל של המאמן צ'יצ'ה. קשר מנצ'סטר יונייטד, אנדראס פריירה, זומן לסגל והוא עשוי לערוך הופעת בכורה כבר במשחקים הקרובים. ארתור, שהגיע לברצלונה מגרמיו, נכלל גם הוא בסגל.

צ'יצ'ה זימן גם את לוקאס פאקטה, דדה, אברטון ואת שוערה בן ה-19 של פלמנגו, הוגו. שוער ליברפול, אליסון, זומן גם הוא לסגל, כשאדרסון ממנצ'סטר סיטי נותר בחוץ מסיבות אישיות. עוד בסגל של ברזיל, תיאגו סילבה, פיליפה לואיס, מרקיניוס, קאסמירו, פרד, דוגלאס סילבה, וויליאן, רוברטו פירמינו וניימאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי