צפו בתקציר: צמד ובישול לזהבי ב-2:5 על צ'אנגצ'ון יאטאי

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

אחרי ניצחון בודד בתשעה מחזורים, הכוכב העלה את מאזנו העונה ל-16 שערים ושבעה בישולים וגוואנגז'ו ר.פ השיגה נקודות חשובות. איגאלו כבש ראשון, אך אורסו, טוסיץ', ז'י והישראלי קבעו מהפך. לונג רק צימק

(גודל טקסט)
אחרי שלושה הפסדים רצופים וניצחון בודד בתשעה מחזורים, גוואנגז'ו ר.פ וערן זהבי עצרו את המפולת הערב (שבת) כשהביסו 2:5 את צ'אנגצ'ון יאטאי. הישראלי הבקיע צמד, הוסיף בישול והעלה את קבוצתו למקום השמיני בטבלה ואת מאזנו ל-16 שערי ליגה ושבעה בישולים.


צ'אנגצ'ון יאטאי כבשה את השער הראשון במשחק בדקה -12 מרגליו של כוכב הקבוצה אודיון איגאלו שהבקיע את שערו ה-15 העונה. קבוצתו של ערן זהבי השוותה לאחר נגיחה של ג'וניור אורסו הברזילאי בדקה ה-27, את מהפך ביצע טוסיץ' בדקה ה-38 וזי' קבע את תוצאת המחצית לאחר בישול נאה של ערן זהבי בדקה ה-45.


במחצית השנייה החלוץ הישראלי הצליח למצוא את הרשת בדקה ה-73 והעלה את מאזנו ל-15 שערי ליגה. לונג צמצם את התוצאה בדקה ה-78 ובדקה ה-90 זהבי כבש את השער היפה במשחק וחתם את התוצאה עם 2:5 גדול.


למרות הצמד של הישראלי, הוא עדיין נמצא במרחק של שני שערים מוו לי שכבש גם הוא צמד בניצחון 2:3 על צ'ונגצ'ינג ליפאן של ג'ורדי קרויף שעדיין נמצאת מתחת לקו האדום.


ומה עם ג'ורדי אתם שואלים? קבוצתו סופגת שער הפסד דרמטי בתוספת הזמן – ומי אם לא וו ליי כובש שער נצחון סופר יקר לSIPG (השני שלו היום, 18 סה"כ).
הפסד אכזרי במיוחד, צ'ונגצ'ינג יורדת מתחת לקו האדום pic.twitter.com/SpflC6GyIW

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) August 18, 2018


מהלך משחק
דקה 12, גוואנגז'ו נקלעה לפיגור: בעיטה מרחוק פגעה בשחקן הגנה של המארחת והגיעה לאיגאלו שלא התקשה ומצא מקרוב את הרשת.


דקה 27, גוואנגז'ו השוותה ל-1:1:
לי הגביה מימין, אורסו עלה גבוה ונגח כדור עוצמתי ומדויק לרשת כדי להחזיר את RF לשוויון מוצדק. ערן זהבי מיהר להוציא את הכדור מהשער ולהחזירו לעיגול האמצע.


דקה 38, גוואנגז'ו עלתה ליתרון 1:2: עוד שער ממצב נייח, כדור קרן של גוואנגז'ו הגיע למרכז הרחבה ופגש את הבלם טוסיץ' שדחק מקרוב לשערו של פאן.


איזה מחזור משוגע! 2 הראשונות מפסידות לראשונה מזה חודשים-גואואן מושפלת ב"דרבי" 0-3 מול רנ-חה (וסופגת הפסד ראשון מאז המחזור הראשון), גם שנדונג מפסידה,3-1 מפתיע לאחרונה בטבלה (שהשיגה נצחון 3 העונה בלבד, 2 מהם על שנדונג!); SIPG עם נצחון דרמטי על ג'ורדי וצ'ונגצ'ינג 3-2, מטפסת למקום ה2 pic.twitter.com/XnVVw0rLdX

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) August 18, 2018


דקה 45, גוואנגז'ו עלתה ליתרון 1:3: זהבי חטף ומסר כדור נפלא אל רגלו של ז'י שעשה את העבודה. זהו הבישול השביעי של הישראלי העונה.


דקה 73, ערן זהבי כבש וגוואנגז'ו עולה ליתרון 1:4: החלוץ הישראלי הגיע למצב של אחד על אחד מול פאן וסיים באלגנטיות מול השער. ערן זהבי כבש את שערו ה-15 העונה וחזר לסגנות מלכות השערים יחד עם אודיון איגאלו.


דקה 78, צ'אנגצ'ון יאטאי צמצמה ל-4:2: המארחים בעטו מחוץ לרחבה ולאחר הרחקה לא טובה של שחקן הגנה גוואנגז'ו, לונג ניצל את הריבאונד ונגח אל השער.


דקה 90, השני של זהבי, גוואנגז'ו עלתה ליתרון 2:5: זהבי כדרר לכיוון הרחבה ובעט כדור עצמתי אל הפינה השמאלית וכבש את השער היפה במשחק. זהו השער ה-16 של החלוץ הישראלי והוא נמצא במרחק של שני שערים מוו לי בראש טבלת מלכות השערים.


והנה השער מזוית נוספת, סטוייקו מרוצה pic.twitter.com/02NL057Anz

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) August 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי