צמד של מסי ומבצע יפה של קוטיניו סידרו לברצלונה 0:3 על אלאבס

מסי
מסי | Gettyimages

האלופה פתחה את הליגה ברגל ימין הודות לביצוע מלוטש של הקפטן ששלח כדור חופשי מתחת לחומה והבקיע את השער ה-6,000 של קבוצתו בזירה המקומית (64), הברזילאי הכפיל (83) והפרעוש נעץ את השלישי (92)

(גודל טקסט)

המחזור הראשון בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) עם שלושה משחקים, כאשר במשחק המרכזי ברצלונה ניצחה את אלאבס 0:3 בקאמפ נואו מצמד של מסי ומבצע אישי יפה של קוטיניו. קודם לכן, עונת 2018/19 יצאה לדרך עבור סלטה ויגו ואספניול, שנפרדו בתיקו 1:1 וריאל סוסיאדד שניצחה את ויאריאל 1:2 בחוץ.


ברצלונה – אלאבס 0:3

למרות 45 דקות ראשונות מאופסות, ברצלונה פתחה עונת 2018/19 בליגה הספרדית ברגל ימין עם 0:3 חלק על אלאבס. אחרי שליטה מוחלטת ומספר רב של החמצות, ליאו מסי, שמצא את המשקוף בדקה ה-38 מאותה נקודה בדיוק, שלח כדור חופשי מושלם מתחת לחומה (64) והבקיע את השער ה-6,000 בתולדות ברצלונה בזירה המקומית. גם את השער ה-5,000 של בארסה, אגב, הבקיע הפרעוש.


מסי גם הדביק שני כדורים למשקוף ורק חוסר ריכוז שלו ושל חבריו לחוליית ההתקפה מנע תוצאה גבוהה יותר. האורחת מבחינתה הציגה משחק הקרבה מרשים במשך למעלה משעה, אך השער של הפרעוש הוציא לה את הרוח מהמפרשים ובדקה ה-83 התוצאה הוכפלה לאחר מהלך של שני המחליפים של ברצלונה. ארתור מצא את קוטיניו שחתך למרכז, עבר את שחקן ההגנה ושלח פצצה לרשת. עמוק בתוך תוספת הזמן מסי השלים צמד לאחר בישול נהדר של לואיס סוארס וקבע את תוצאת המשחק.



סלטה ויגו – אספניול 1:1
האורחת שלטה יותר במחצית הראשונה, אך רק לקראת סיומה הצליחה לכבוש כאשר כדור קרן הגיע למריו הרמוסו שבעט מתוך הרחבה. גם למחצית השנייה עלתה אספניול ברוח תוקפנית, אך טעות של דויד לופס הובילה לשער עצמי אומלל לאחר שניסה להרחיק את הכדור לקרן אך הסיט אותו לתוך השער.



הכדור החופשי של מסי בדרך אל הרשת (Gettyimages)


תוצאה נוספת
ויאריאל – ריאל סוסיאדד 2:1
לוויאריאל: ג'רארד מורנו (16). לסוסיאדד: ויליאן חוסה (40), חואנמי (71)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי