לוקה מודריץ' הודה: פניתי לאינטר כדי שתצרף אותי

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Gettyimages

דיווח: ריאל מדריד התלוננה בפיפ"א על פניית האיטלקים לכוכב הקרואטי בניגוד לחוק, אבל כחלק מתשאול שבוצע מתברר כי השחקן הוא שיצר את הקשר: "חולם לשחק שם מילדות והיה בטוח שימצא את הדרך להשתחרר מהבלאנקוס"

(גודל טקסט)
סאגת לוקה מודריץ' נמשכת גם היום (ראשון). מזה מספר שבועות שבכל רחבי אירופה דווח על כך שקשר נבחרת קרואטיה מקווה לעזוב את ריאל מדריד ולעבור לאינטר, עסקה שככל הנראה כבר לא תצא אל הפועל לאור העובדה שהבלאנקוס הצהירו כי יהיה על הנראזורי לשלם את סעיף השחרור שלו, 750 מיליון יורו, אבל הפרשה רק הלכה והסתבכה בימים האחרונים – והיום הגיעה לשיאה.


בסוף השבוע נשיא ההתאחדות הספרדית חאבייר טבאס טען ש"קבוצות כמו אינטר מזהמות את הכדורגל, הן מציעות סכומים שהן לא יכולות להרשות לעצמן לשלם", ריאל מדריד גם כן הודיעה שתתלונן לפיפ"א על הפנייה למודריץ' – דבר שאסור כמובן מכיוון שהוא שחקן תחת חוזה ולא זכה לאישור לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות – ואפילו הנראזורי הודיעו כי יתבעו את טבאס על לשון הרע, בטענה שפגע בשמם הטוב.


כעת מתברר, כך לפי העיתונאי האיטלקי הבכיר טנקרדי פאלמרי, כי לוקה מודריץ' הסביר את הסיטואציה בעצמו כתחלק מתשאול שנעשה על ידי פיפ"א, שבוחנת את הפרשה בעקבות אותה תלונה שהגישה ריאל מדריד נגד אינטר.


ומה הייתה תגובתו? "מודריץ' הודה במגעים עם אינטר, אבל טען שהוא זה שביצע את הפנייה לקבוצה ולא להיפך", כתבו "דון באלון" וכאמור פאלמרי, "הוא תמיד חלם לשחק באינטר ויש לו גם שלושה חברים מקרואטיה שם. הוא הודיע להם שהוא ימצא את הדרך להיפרד מריאל מדריד".

Luka Modric ha declarado a la FIFA que fue mismo el a contactar al Inter pic.twitter.com/wvIt8iDw0E

— Tancredi Palmeri (@tancredipalmeri) August 19, 2018

למודריץ' נותרו עוד שנתיים בחוזהו בריאל מדריד ויהיה מעניין לראות אם למרות סירובה של ריאל לשחררו את פיינליסט המונדיאל, הוא למרות הכל יזכה להגשים את חלומו ולעבור לאינטר. מי שנחשב למועמד מוביל להחליפו, אם וכאשר, הוא הסרבי סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' מלאציו. כידוע מודירץ' הצטרף לבלאנקוס לפני שש שנים, כשנרכש תמורת 33 מיליון יורו מטוטנהאם. כעבור שנתיים האריך את חוזהו בברנבאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי