"יהיה לסלאח קשה לכבוש 46 שערים ולעמוד בציפיות"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

ליברפול תפגוש ביום שני את קריסטל פאלאס (22:00, ספורט2), והודג'סון יודע על מי הלחץ מבין הקבוצות. קלופ על הסגל העמוק: "אי אפשר לגרום לכולם להיות מאושרים". פירמינו: "נוכל להגשים חלומות השנה"

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)

המחזור השני בפרמיירליג יסתיים מחר (שני, 22:00, ישיר בספורט2) כשקריסטל פאלאס תארח את ליברפול, במה שיהיה מבחן לא קל עבור יורגן קלופ נגד קבוצה שנמצאת בכושר לא רע וניצחה במשחק הראשון 0:2 את פולהאם בחוץ. גם המייטירדס פתחו את העונה עם 0:4 על ווסטהאם באנפילד והציגו כדורגל מצוין, כשגם מחר צפויים לפתוח בהרכב "ארבעת המופלאים" – נבי קייטה, סאדיו מאנה, מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו. גם הבלם ז'ואל מאטיפ שחזר מפציעה עשוי להיכלל בסגל.

מי שבולט בפאלאס הוא ווילפריד זאהה שמגיע בכושר מעולה. ליברפול הייתה אחת הקבוצות שרצו את החלוץ, אך קבוצתו דרשה עבורו 70 מיליון ליש"ט ובסופו של דבר הוא חתם בשורותיה עד 2023 עם שכר שבועי של 130 אלף ליש"ט. לפי קלופ, הארכת חוזהו של הכוכב היא רכש לכל דבר עבור פאלאס. הרכש הגרמני מקס מייר שהגיע משאלקה עשוי לערוך בכורה בהרכב של רוי הודג'סון.

בליברפול, קלופ נהנה מאחד הספסלים הטובים בליגה והתייחס לכך שאולי חלק מהשחקנים יסבול מחוסר בדקות משחק: "זה הסגל שיהיה לי עד ינואר ואני לא יכול לגרום לכל השחקנים להיות מאושרים. לכל מי שמתאמן עכשיו ברמה הכי גבוהה יש סיכוי לשחק בכל משחק נתון. הגודל האידיאלי של הסגל הוא 11 שחקנים כי צריכים 11 במשחק ואז כולם מאושרים. נופלים מהרגליים, אבל מאושרים.

"כשיש 12 בסגל, כבר יהיה אחד שישאל למה הוא לא משחק, אבל אני יכול להבטיח לכם שיש דברים יותר מסובכים בחיים מאשר לא להיות בהרכב של קבוצה". אחד שלא יבוא בטענות הוא רגנאר קלאבן שעבר לקליארי תמורת שני מיליון ליש"ט ביום חמישי האחרון. הערב הודיעה הקבוצה שהקשר מרק גרואיץ' האריך את חוזהו במועדון והושאל לעונה להרטה ברלין.


קלופ. העביר מסר לשחקנים (צילום מסך)

בנוסף המנג'ר הגרמני נשאל אם לדעתו הפציעה של קווין דה בריינה תיתן יתרון לליברפול במירוץ לאליפות וענה: "זה חדשות רעות. הוא אף פעם לא היה שחקן שלי, אבל אהבתי לראות אותו משחק. רציתי אותו בבורוסיה דורטמונד, אבל ז'וזה מוריניו שהיה אז מנג'ר צ'לסי לא הסכים למכור לנו אותו. זה רק מראה שכל דבר יכול לקרות וצריכים להיות מוכנים למכות כאלה. בשנה שעברה אמרנו בתחילת הקיץ שיש לנו סגל טוב, ודקה אחרי זה אמרו לי שפיליפה קוטיניו רוצה לעזוב לברצלונה".

פירמינו אמר ל"סאנדיי מירור": "אני אופטימי ומאמין שנעשה דברים גדולים השנה. יש לנו קבוצה טובה יותר ואני מאמין שהשחקנים החדשים ישדרגו אותנו. בקמפיין הקודם הראינו שאפשר להגשים חלומות ואנחנו חוזרים לימים בהם היינו קרובים לזכות בתארים".

בצד השני, מנג'ר קריסטל פאלאס רוי הודג'סון חושב שהלחץ הוא על ליברפול ובעיקר על החלוץ מוחמד סלאח. "לא יהיה לו קל לכבוש שוב 46 שערים גם העונה, אבל הוא משחק בעמדה טובה, הוא אחד שעובד קשה על המגרש ויש לו טכניקה טובה. הוא מאלה שנמצאים בכל המגרש ויודעים מה הם עושים. הבעיה שאנשים מעלים את הציפיות שלהם ממנו ומליברפול וקשה להתמודד עם כל כך הרבה ציפיות". פאלאס הפסידה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה מול ליברפול. ב-2014 שתי הקבוצות נפרד ב-3:3 שמנע מליברפול סופית את הסיכוי לאליפות.


הודגס'ון. שם את הלחץ על ליברפול (קריסטל פאלאס, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי