מודריץ': פניתי לאינטר? זו השטות הכי גדולה בהיסטוריה

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Gettyimages

קשר ריאל מדריד דחה באינסטגרם את הדיווח על כך שהודה שיזם את המעבר לנראזורי. בספרד משוכנעים אחרי ה-0:2 על חטאפה: "בייל לקח פיקוד על ריאל". לופטגי: "אהבתי את המשחק של כל הקבוצה, אבל לבייל היה משחק גדול"

(גודל טקסט)
אחרי שהעיתונאי האיטלקי טאנקרדי פאלמרי הפתיע אתמול (ראשון) את ספרד כשפרסם שלמעשה שלוקה מודריץ' הודה בפני פיפ"א שהוא זה שיזם את המעבר לנראזורי, הגיע התגובה של הקשר הקרואטי. מי שנבחר לשחקן המצטיין במונדיאל האחרון אומנם לא הגיב לעניין באופן רשמי, אך כשנתקל בדיווח ברשת האינסטגרם הגיב מחשבונו הרשמי מסר שאינו משתמע לשתי פנים: "זו השטות הכי גדולה בהיסטוריה!!!". כך או אחרת, חלון ההעברות באיטליה כבר נסגר כך שהעסקה בכל מצב לא תצא לפועל ומודריץ' החל את העונה במדי אלופת אירופה.



"השקר הגדול בהיסטוריה!" (אינסטגרם)


בינתיים, ריאל מדריד ומודריץ' יכולים להיות רגועים כשאחרי ההפסד 4:2 בסופרקאפ האירופי לאתלטיקו מדריד, הקבוצה פתחה את העונה בניצחון 0:2 על חטאפה, בדומה למחזור הפתיחה בעונה שעברה שבו ניצחה ריאל את דפורטיבו לה קורוניה 0:3. המאמן ז'ולן לופטגי לא היסס לקחת כמה החלטות קשות בקשר להרכב וזכה למחמאות ב"מארקה". מודריץ', רפאל וראן וטיבו קורוטאה פתחו על הספסל, כאשר הבלגי עדיין לא שיחק אפילו דקה בבלאנקוס. גם קאסמירו, כנראה בגלל פציעה, פתח על הספסל ודני סבאיוס הועדף על פניו. 




גארת' בייל כבש שנה שלישית ברציפות במחזור הפתיחה. מ-11 בעיטות אחרונות של בייל לעבר השער הוא כבש 8 שערים. הכותרת ב"מארקה" הייתה: "בייל לקח את הפיקוד על ריאל מדריד". העיתון כתב: "עוד צריך לראות מה תהיה ההשפעה של עזיבת כריסטיאנו רונאלדו, אבל ההופעה של בייל, מרסלו והגנת ריאל מדריד הראתה שגם העונה הם יהיו בצמרת. בייל הראה שהמגע שלו בכדור טוב כמו תמיד והוא היה מצוין כולל בעיטה למשקוף. מרסלו היה בשיאו והגנת ריאל לא נתנה צ'אנס לחטאפה". מי שהראה יכולת חלשה היה איסקו, מה שאמור להדאיג את לופטגי. 


11 – Gareth Bale's last 11 shots on target for Real Madrid in all comps:

⚽ vs Leganés
⚽ vs Barcelona
⚽ vs Celta
⛔ vs Celta
⚽ vs Celta
⛔ vs Celta
⛔ vs Celta
⚽ vs Villarreal
⚽ vs Liverpool
⚽ vs Liverpool
⚽ vs GETAFE

Stellar. pic.twitter.com/Mgt6oO9jEL

— OptaJose (@OptaJose) 19 באוגוסט 2018



 

העיתון "אס" העניק שלושה כוכבים לבייל ולבלם נאצ'ו, שהחליף את וראן. שאר השחקנים קיבלו שני כוכבים למעט סרחיו ראמוס, איסקו וקרים בנזמה שלא הצטיינו. 


 

 





#LaPortada 'Bale coge el mando' pic.twitter.com/ZsSDNTB7lG

— MARCA (@marca) 19 באוגוסט 2018




 

לופטגי אמר בסיום: "הליגה היא התחרות שמראה לך עד כה אתה באמת טוב. אני מרגיש אושר גדול שניצחנו. הקבוצה שיחקה טוב, אבל תמיד יש מקום לשיפור". על ההימור על סבאיוס: "הוא שיחק משחק מאוד מעניין. הוא צריך עוד לעבוד קשה, אבל הוא יעזור לנו בעתיד. הוא שחקן עם אישיות". על גארת' בייל: "אהבתי את המשחק של כל הקבוצה, אבל לבייל היה משחק גדול. יש לשחקנים שלי איכויות שונות וזה מרכיב קבוצה טובה. חשוב שלא ספגנו. אם לא איפשרנו לחטאפה להגיע לאף הזדמנות, זה הישג גדול". על שיטת הלחץ הגבוה: "זה יכול לעזור לנו בהרבה משחקים. המסר שאני רוצה להעביר לשחקנים הוא להשיג את הכדור בחזרה ברגע שמאבדים אותו, הכי מהר שאפשר". 


 

סבאיוס, שלא קיבל דקות משחק כמעט אצל זינדין זידאן, אמר: "אין לי מה להוכיח לזידאן ואין לי גם טענות אליו. הוא עזר לי בשנה שעברה להפוך יותר בוגר. היה לי קשה לצבור בחזרה ביטחון אחרי שכמעט לא שיחקתי כל השנה. אני מאושר שלופטגי נותן לי צ'אנס, אבל זה כפוף למה שאני מראה באימונים".


 

מרקו אסנסיו אמר: "זו הדרך לפתוח את העונה. רונאלדו עזב ועדיין יש לנו קבוצה גדולה. היינו צריכים להפוך דף אחרי מה שקרה בסופרקאפ. האם צריך לחזק את הקבוצה בהעברות? זה עניין של הנשיא והמאמן. אני לא יכול לייעץ להם".  נאצ'ו, שהחליף את וראן שעשה טעויות בסופרקאפ: "אנחנו קבוצה שרוצה תמיד להשיג יותר. שלטנו לחלוטין במשחק והיינו חייבים להגיב אחרי ההפסד לאתלטיקו".


 

חורחה ואלדנו, מאמן ריאל מדריד בעבר, אמר בתוכנית "אל טרנסיסטור": "ריאל מדריד משכנעת במשחקה, אבל למרות הכוונות הטובות של לופטגי היא עדיין לא מלהיבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי