מאמן זלצבורג: הזהרתי שלשחק באצטדיון רפאים יזיק לשתי הקבוצות

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

מרקו רוזה לא היה מרוצה מה-0:0 מול הכוכב האדום שהתקיים ללא קהל: "הקשה עלינו להגיע למצבים". בהולנד, מאלן בן ה-19 שהעניק ניצחון דרמטי לאיינדהובן אמר: "לכבוש את שער הבכורה באלופות זה רגע מאוד מרגש"

(גודל טקסט)
אחרי שנכשלה לעשות זאת עשר פעמים, זלצבורג מנסה בפעם ה-11 לעלות לשלב הבתים של ליגת האלופות. אמש (שלישי) סיימה ב-0:0 מול הכוכב האדום בלגרד שהיה משחק חוץ ללא קהל, בגלל עונש שקיבלו הסרבים בעקבות קללות גזעניות שנשמעו במשחק נגד סודובה הליטאית. אומנם מדובר בתוצאה נוחה עבור מואנס דאבור וחבריו לקראת הגומלין, אך אבל שתי הקבוצות גילו יכולת חלש במיוחד.


מאמן זלצבורג, מרקו רוזה, אמר בסיום: "הזהרתי מראש שלשחק באצטדיון (באוסטריה קראו לו אצטדיון רפאים) ללא קהל יפעל כבומרנג נגד שתי הקבוצות וזה הקשה עלינו להגיע למצבים. זה לא עזר לאף אחת מהקבוצות שגילו משחק חלש, אבל עכשיו אנחנו רוצים לנצח בבית". כדורגלן הקבוצה שטפן ליינר הוסיף: "זה היה באמת כמו משחק רפאים. כל קבוצה דאגה קודם כל שהשנייה לא תגיע למצבים. יש לנו עכשיו משחק גמר בגומלין של הכל או לא כלום". באתר "קרונן צייטונג" נכתב שהסרבים הצליחו להרדים את זלצבורג. דאבור שיחק 90 דקות, אבל לא הצליח להגיע לאף מצב.


במקביל, פ.ס.וו איינדהובן בדרך לשלב הבתים אחרי 2:3 גדול בחוץ על באטה בוריסוב. אלכסנדר חלב הוותיק אומנם השווה ל-2:2 עבור הבלארוסים בדקה ה-88, אבל דונייל מאלן בן ה-19 כבש את שער הניצחון שניות לאחר מכן. החלוץ הצעיר והנרגש, שכבש את שער הבוגרים הראשון שלו בעיתוי הכי מתאים התראיין אחרי המשחק ואמר: "היו לנו מלא הזדמנויות לכבוש, אבל כבשתי את השער הכי חשוב ואני מאושר. אשקר אם אומר שאני כבר שחקן מושלם. יש לי עוד הרבה עבודה, אבל אני מאושר כי זה שער חשוב. לכבוש את שער הבכורה בליגת האלופות זה רגע מאוד מרגש בקריירה". כוכב נבחרת מקסיקו הירבינג לוסאנו, שבינתיים נשאר באיינדהובן, כבש שער נהדר שהיה שערו ה-30 עבור הקבוצה ב-38 משחקים. הוא הכדורגלן המקסיקני החמישי ששיחק איך פעם בקבוצה.



Endstand! // Full time! #CZVFCS 0-0 pic.twitter.com/XVmPvzlgzk

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) 21 באוגוסט 2018

בפורטוגל נרשמה הפתעה כשפאוק סלוניקי סיימה ב-1:1 מול בנפיקה ליסבון, שעלולה לסיים את דרכה במפעל מוקדם מהצפוי. פיצי אומנם כבש למארחת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אך עמר ווארדה המצרי כבש את שער השיוויון עבור היוונים, לאחר שחזר הקיץ לקבוצה מעונת השאלה באטרומיטוס היוונית.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי