לבנדובסקי: חשבתי לעזוב, אבל אני בבאיירן עם כל הלב

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Gettyimages

החלוץ הפולני שבר שתיקה ובראיון ל"בילד" גילה שחוסר התמיכה של המועדון בו גרם לו לשקול את עתידו: "כולם השתלחו בי, הרגשתי בודד". על הארכת החוזה עם זהבי אמר: "יש לסוכן דברים אחרים לדאוג להם חוץ ממעבר"

(גודל טקסט)

 אחרי קיץ שלם בו לא השמיע את קולו, חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי שבר שתיקה. החלוץ הפולני התראיין ל"בילד" הגרמני ודיבר על התקופה הלא קלה שעברה עליו: "באפריל ומאי כמעט כולם השתלחו בי. הרגשתי בודד. לא הבקעתי בשניים או שלושה משחקים חשובים ופתאום כולם חשבו 'אפשר לקטול חופשי את לבנדובסקי!'. לא ראיתי אף אחד שתמך בי באותו הזמן. לא קארל-היינץ רומניגה ולא אולי הונס הגנו עליי".

"הרגשתי שעברתי עונה במועדון עם אפס קרדיט מהמועדון. זאת הסיבה ששקלתי לעזוב", המשיך לבנדובסקי, בגילוי לא ממש אופייני עבור כדורגלן. כזכור, החלוץ חתם בשנה האחרונה עם הסוכן הישראלי פיני זהבי, שבעיני רבים נחשב לטוב בתחומו והיה אחראי למעבר חסר התקדים של ניימאר מברצלונה לפאריס סן ז'רמן. הפולני קושר לא פעם למעבר לריאל מדריד, אך הנהלת באיירן סירבה בכל תוקף לנהל מו"מ למכירתו ורק השבוע גילה הונס שדחה לא מעט בקשות של זהבי להיפגש עם ראשי המועדון.

כעת, לבנדובסקי שחגג אתמול יום הולדת 30, נשמע אחרת: "עכשיו אני חוזר לבאיירן עם כל הלב. גיליתי כאן במינכן כמה האוהדים היו מאחוריי והבנתי שהם עדיין רוצים אותי. לעולם לא אשבות או אעורר מהומה במועדון. אני כבר לא מבזבז את הזמן במחשבות על מעבר לקבוצה אחרת", כשבנוסף אמר שהוא מתכוון להשלים את חוזהו בבוואריה, שיסתיים רק בקיץ 2021.

בנוסף, נשאל לבנדובסקי על העובדה שהאריך את ההתקשרות עם זהבי עד 2020, מה שהתפרש במספר כלי תקשורת כהצהרת כוונות על כך שהוא עדיין לא ויתר על החלום לעזוב את באיירן מינכן. "זה נכון", אמר החלוץ וסייג: "אבל זה לא אומר שהוא מארגן את המעבר שלי. יש הרבה מאוד דברים אחרים שסוכן צריך להתעסק בהם".


לבנדובסקי. כבר לא חושב על לעבור קבוצה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי