יעד חדש: תומר חמד הושאל לק.פ.ר לעונה הקרובה

חמד
חמד | האתר הרשמי

החלוץ הישראלי, שלא היה בתוכניות של קבוצתו ברייטון, סיכם על מעברו למועדון הלונדוני שממוקם אחרון בצ'פיונשיפ, עם אופציה לרכישה בחודש ינואר. מאמנו החדש סטיב מקלארן: "אני נרגש, הוא שחקן מנוסה וקבוצתי"

(גודל טקסט)
יעד חדש לתומר חמד. אחרי הרבה ספוקלציות בנושא וחוסר וודאות בנוגע לעתידו של החלוץ הישראלי, היום (חמישי) הוא פותח פרק חדש בקריירה המרשימה שלו כשק.פ.ר הלונדונית מהצ'צפיונשיפ הודיעה על השאלתו לעונה הקרובה עם אופציה לחתימה רשמית בחודש ינואר.


ק.פ.ר, אותה מאמן סטיב מלקארן ששימש כיועץ המקצועי של ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב בעונה שעברה, ממוקמת כעת במקום האחרון בליגת המשנה עם ארבעה הפסדים מתחילת העונה, אפס נקודות במאזנה והפרש שערים של 13:2, כשבמחזור האחרון הובסה הקבוצה 7:1 לווסט ברומיץ'. הקבוצה משוועת לחלוץ ברמתו של הישראלי, שבמדי ברייטון כבש 30 שערי ליגה בשנתיים בקבוצה במסגרת הצ'מפיונשיפ, עד שעלה איתה לפרמיירליג בקיץ שעבר ולא זכה לדקות משחק רבות.


חמד עצמו אמר לאתר הרשמי של המועדון אחרי החתימה: "אני יודע שהגעתי לקבוצה במצב לא קל ואני יודע למה אני כאן. הביאו אותי כדי לכבוש שערים, אבל גם לעזור למועדון מבחינה קבוצתית ולתת להם קצת מהניסיון שלי. יש לי ניסיון טוב בליגה הזאת. כבשתי שערים עבור ברייטון בליגה הזאת ואני יודע איך זה נראה. באתי לכבוש שערים, אבל גם ליצור מצבים עבור אחרים. עשיתי דברים טובים עבור ברייטון ואני יכול להראות את זה גם בק.פ.ר. למרות שזאת תקופה לא טובה לקבוצה אנחנו יכולים להשתפר משבוע לשבוע. אני מאמין שאחרי משחק אחד או שניים טובים, נוכל לעשות דברים יפים ביחד". 


#HemedsAHoop@tomerhemed10 has joined #QPR on a season-long loan from Brighton & Hove Albion.

▶️ https://t.co/XxgznqTFejpic.twitter.com/TgGvDieIdX

— QPR FC (@QPR) August 23, 2018

 

 

סטיב מקלארן, מאמנו החדש הוסיף: "אני נרגש להביא את תומר למועדון. נתקלנו זה בזה כמה פעמים בזמן שהוא שיחק בברייטון בליגת המשנה. הוא מנוסה ויודע איך לכבוש שערים, הוא שחקן קבוצתי ומנהיג. הוא רוצה להגיע לכאן כדי לכבוש שערים, אבל גם כדי לעזור לקבוצה כמנהיג. הוא ירד מהפרמיירליג והגיע אלינו כי הוא רוצה לשחק, הוא דורש הרבה מעצמו ומחבריו לקבוצה. אנחנו מקווים שהוא יעזור לנו להשתפר".


 

חמד מגיע לקבוצה שמעבר למצבה המקצועי הקשה, היא אינה משופעת ביותר מדי כוכבים. שם כן בולט באופן יחסי הוא מאסימו לונגו, שחקן נבחרת אוסטרליה. חמד הוא הישראלי השלישי שישחק במדי הקבוצה אחרי ודוד פיזנטי ששיחק בקבוצה בסוף שנות ה-80 ויוסי בניון שהושאל בזמנו מצ'לסי. 'החישוקים' יהיו קבוצתו השמינית של חמד בקריירה אחרי מכבי חיפה, אחי נצרת, בני יהודה, מיורקה ואלמריה הספרדיות וברייטון.




מקלארן בימיו במכבי תל אביב. רכש משמעותי עבורו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי