אדן הזאר צפוי לפתוח לראשונה העונה בהרכב צ'לסי

אדן הזאר
אדן הזאר | AFP

ראשון ב-18:00, ישיר בספורט1: שחקניו של מאוריציו סארי יתארחו אצל רפא בניטס וניוקאסל, הבלגי יקבל את המקום ב-11 ("הוא יכול לשחק רק שישים דקות"), גם מתיאו קובאצ'יץ' המושאל מריאל מדריד אמור לפתוח

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)

צ'לסי עדיין לא משחקת כדורגל מושלם וספגה בכל משחק, אבל תחת מאוריציו סארי היא צברה שש נקודות ורשמה פתיחה מושלמת תוך הפגנת כדורגל התקפי ומחר (ראשון) ישחקו הבלוז בניוקאסל מול רפא בניטס והמאגפייז (18:00, ישיר בספורט1). ד'אנדרה ידלין שנפצע נגד טוטנהאם עשוי לחזור להרכב מול צ'לסי. אדן הזאר צפוי לפתוח לראשונה בהרכב אחרי שהיה מחליף בשני המשחקים הראשונים וגם מתיאו קובאצ'יץ' המושאל מריאל מדריד יחגוג כנראה בכורה בהרכב. ססק פברגאס ימשיך להיעדר.


מאוריציו סארי קרא לקשר הנבחרת רובן לופטוס-צ'יק שרוצה לעזוב אחרי שלא קיבל הבטחה לשחק בצ'לסי, להוכיח לו שמקומו בקבוצה. הוא לא היה בסגל מול ארסנל ובמשחק הפתיחה מול האדרספילד ישב על הספסל. למרות התעניינות מצד קבוצות ספרדיות וצרפתיות סארי הודיע שהוא לא ישוחרר לפחות לא עד ינואר, אבל טען: "אני לא יכול להבטיח כלום לאף שחקן, אבל זה תלוי בו. אני מבין את התסכול שלו, אבל אני מחליט אחרי כל אימון. הבעיה היא גם שבאיטליה אני יכול לרשום 23 שחקנים לסגל המשחק וכאן רק 18. לפעמים אני רוצה להשאיר לי שני קשרים על הספסל ולפעמים שני שחקני כנף. דיברתי איתו פעמיים השבוע והסברתי לו".


סארי אמר כי אחרי פגרת הנבחרות צ'לסי תשחק שלושה משחקים בשבוע והצ'אנס שלו יגיע. קשה להכניס שחקנים לחוליית קישור והתקפה שתכלול את אנגולו קאנטה, ז'ורז'יניו, קובאצ'יץ, הזאר, פדרו ומוראטה. על אדן הזאר אמר סארי: "הוא עדיין יכול לשחק רק 60 דקות, אבל אני חושב שהוא יכול לפתוח".

.@HazardEden10 scored his first Chelsea goal six years ago today, against Newcastle! ⚽️ pic.twitter.com/VqUnOkP9EK

— Chelsea FC (@ChelseaFC) August 25, 2018


בניוקאסל צריכים את הנקודות כי אחרי צ'לסי הם משחקים נגד מנצ'סטר סיטי בחוץ. רפא בניטס הזהיר מסארי: "יש להם מנג'ר מעולה והם קבוצה חזקה מאוד. אני מכיר מצוין את סארי מהסרייה A". בניטס ביקש מהשחקנים לשנות מנטליות ולהאמין שהם יכולים לנצח את צ'לסי.


עוד מחר:
ווטפורד – קריסטל פאלאס (15:30, ספורט1)

פולהאם – ברנלי (18:00, ספורט2)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי