אחרי שמונה וחצי חודשים: טוואטחה פתח בהרכב פרנקפורט. צפו

ניקולאי מולר
ניקולאי מולר | Gettyimages

המגן הישראלי קיבל את הקרדיט במחזור הפתיחה של הליגה הגרמנית ועזר לקבוצתו להשיג 0:2 בחוץ מול פרייבורג. 1:2 דרמטי לוולפסבורג על שאלקה, הרטה ניצחה את נירנברג, פורטונה דיסלדורף הובילה אך נוצחה

(גודל טקסט)
אחרי משחק הפתיחה בו גברה באיירן מינכן 1:3 בבית על הופנהיים, המחזור הראשון בליגה הגרמנית נמשך הערב (שבת) עם שישה משחקים נוספים כשבמוקד פרנקפורט, עם טאלב טוואטחה בהרכב, גברה 0:2 בחוץ על פרייבורג.


פרייבורג – פרנקפורט 2:0

אחרי שמונה וחצי חודשים בהם לא עלה ב-11 בבונדסליגה, טאלב טוואטחה קיבל את חולצת ההרכב במשחק ליגה וסייע לקבוצתו להשיג ניצחון חוץ יקר במחזור הפתיחה. המגן הוחלף בדקה ה-69 ומחזיקת הגביע, שהובסה 5:0 בסופר קאפ הגרמני מול באיירן מינכן, הצליחה להתאושש והחלה כאמור ברגל ימין הודות לניקולאי מולר שהצטרף מהמבורג הקיץ ומצא את הרשת כבר בדקה העשירית עם בעיטה מדויקת לפינה. שמונה דקות לסיום המשחק הוכרע. סבסטיאן האלר הצרפתי, שבישל את השער הראשון, נעץ את השני וסידר לאורחת שלוש נקודות יקרות. 


 

וולפסבורג – שאלקה 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

בסיומה של דרמה אדירה, הזאבים השיגו ניצחון בשיניים וצברו שלוש נקודות ראשונות. המארחת כבשה ראשון מנגיחה של ג'ון ברוקס (33) ובדקה ה-65 שאלקה נותרה בעשרה שחקנים לאחר שמאתיה נסטאסיץ' ספג כרטיס אדום. חמש דקות לסיום המותחן החל. כובש השער הראשון, ברוקס, הכשיל שחקן יריב ברחבה וספג גם הוא אדום. נביל בנטאלב לקח את האחריות ושלח את הפנדל לרשת. חלוקת נקודות? לא אם זה תלוי בוולפסבורג. דניאל גינצ'ק הגיע ראשון לכדור חוזר והקפיץ את כל האצטדיון לשמיים בדקה ה-94 עם בעיטה מדויקת מקרוב.

 
 

69' First substitution for Eintracht #Kostic comes on for his debut, replacing Tawatha.#SGE#SCFSGE | 0-1

— Eintracht Frankfurt (@eintracht_eng) 25 באוגוסט 2018

תוצאות נוספת

הרטה ברלין – נירנברג 0:1
פורטונה דיסלדורף – אאוגסבורג 2:1
ורדר ברמן – האנובר 1:1
בורוסיה מנשנגלדבאך – באיירן לברקוזן 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי