צפו בתקציר: סלאח העניק לליברפול 0:1 על ברייטון

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

המצרי כבש בדקה ה-23 את השני שלו העונה מבישול של פירמינו, יורגן קלופ ושחקניו נותרו היחידים שלא ספגו העונה וניצחו את כל שלושת המשחקים והתבססו לבדם, לפחות כרגע, בפסגת הפרמיירליג

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

משחקי השבת במסגרת המחזור השלישי בפרמיירליג הגיעו לסיומם ויש לפרמיירליג מוליכה אחת בלעדית, לפחות כרגע: ליברפול גברה בביתה 0:1 על ברייטון, נהנתה ממעידתה של מנצ'סטר סיטי וכרגע היא היחידה בפרמיירליג שניצחה את כל שלושת מחזורי הפתיחה, מה שבהמשך המחזור עשויות לעשות גם טוטנהאם, צ'לסי ו-ווטפורד. 

אחרי איבוד הנקודות של מנצ'סטר סיטי בצהריים מול וולבס (לחצו לצפייה בתקציר ה-1:1), מוחמד סלאח כבש את שערו ה-29 ב-29 משחקים באנפילד כדי להכריע את ההתמודדות בדקה ה-23 בהתקפה בה לקח חלק כל הטריו המלהיב של המייטירדס: מאנה חטף, מסר לפירמינו והברזילאי השאיר למוחמד סלאח שבנגיעה בעט לפינה הרחוקה ולרשת. מדהים גם שליברפול אחרי 270 דקות היא הקבוצה היחידה שלא ספגה, כשקרדיט גדול על כך מגיע לשוער הברזילאי אליסון שבדקה ה-89 מנע מפסקל גרוס שוויון מפתיע.

השחפים, אחרי 2:3 נהדר על מנצ'סטר יונייטד במחזור הקודם, רושמים הפסד שני העונה, אבל יכולים להיות מעודדים מכך שלא היו רחוקים מלהפתיע את מוליכת הטבלה בביתה.


29 שערים ב-29 משחקים באנפילד. סלאח חוגג (AFP)

הרכבים
ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר-ארנולד (ג'ואל מאטיפ, 89), ג'ו גומז, וירג'יל ואן דייק, אנדי רוברטסון, ג'ורג'יניו ויינאלדום, ג'יימס מילנר, נאבי קייטה ׁ(ג'ורדן הנדרסון, 67), סאדיו מאנה (דניאל סטארידג', 80), מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו.

ברייטון: מת'יו ראיין, גאייטן בונג, שיין דאפי, לאון באלגון, מרטין מונטויה, דייל סטיבנס, דייבי פרופר, איב ביסומה (פסקל גרוס, 80), אנטוני קנוקארט (יורגן לוקאדיה, 76), סלומון מארץ' (עלירזה ג'האנבחש, 76), גלן מארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי