"מה שצריך להפחיד את הפרמיירליג זה שליברפול תהיה יותר טובה בעתיד"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

באנגליה מחמיאים לקבוצה של קלופ, שלמרות יכולת בינונית ניצחה את ברייטון 0:1 ונותרה מושלמת בפסגה. המאמן עצמו אמר: "לפעמים אתה לוקח 3 נקודות ויש עוד מקום לשיפור. אליסון הוא החוליה האחרונה בפאזל שלנו"

(גודל טקסט)
ליברפול מובילה את הפרמיירליג לראשונה מאז נובמבר 2016 עם מאזן מושלם של 9 נקודות, ללא ספיגה ועם הפרש שערים של 0:7, אבל צ'לסי ו-ווטפורד עדיין יכולות להשתוות אליה אם ינצחו את משחקיהן. המרסיסייד ניצחו אתמול (שבת) את ברייטון 0:1 במשחק לא מבריק, בזכות שער ניצחון של מו סלאח בדקה ה-23. סלאח כבש עד כה 29 שערים ב-29 משחקים באנפילד בכל המסגרות. מספרים משוגעים. יורגן קלופ אמר על התוצאה: "להוביל את הטבלה עם 9 נקודות בלי לספוג אחרי שלושה מחזורים? מה יכול להיות שלילי בכך?"


ליברפול חייבת תודה לשוער שלה אליסון, שנרכש מרומא ב-66 מיליון ליש"ט ומאז פשוט נעל את השער. נגד ברייטון הוא הפגין יכולת שיא, ביום בו לוריס קאריוס עזב לבשיקטאש בהשאלה. קלופ אמר אחרי המשחק כי אליסון הוא החתמה מאסיבית עבור הקבוצה. ברייטון השתפרה אחרי ההפסקה ואילצה את השוער לצאת כמה פעמים, משערו ובדקה ה-89 הוא הציל שער בטוח מנגיחה של פסקל גרוס. קלופ אמר ל-"BT ספורט": "זה נראה שאליסון הוא החוליה האחרונה שהיתה חסרה בפאזל שלנו. כמה אנשים חשבו שהוא לא יהיה טוב בבעיטות חופשיות כי הוא ברזילאי ומגיע מהליגה האיטלקית, אבל הוא מוביל בשטח הזה ובגלל זה הבאנו אותו לקבוצה".


על הניצחון אמר קלופ: "היכולת שלנו ירדה במחצית השנייה, אבל אני מאושר מהדרך בה הם דאגו לנצח. לפעמים אתה לוקח שלוש נקודות ויש עוד מקום לשיפור. במחצית הראשונה עשינו מה שהיינו צריכים לעשות וזה לשחק עם הרבה סבלנות. כבשנו שער יפה ויכולנו לכבוש עוד אחד או שניים. במחצית השנייה לא היה לנו מצב אחד לשער והמסירות שלנו לא היו טובות. אם גרוס היה כובש היה מגיע לברייטון תיקו כי הם הגנו יפה מאוד. כדורגל הוא אף פעם לא רק התוצאה, אבל אנחנו לא מנצחים 0:1 פעמים רבות. יש לנו עוד עבודה לעשות. האמת שבמהלך השבוע השחקנים שלי נראו רעננים, אבל לא היום".


29 – Mohamed Salah has scored 29 goals in 29 appearances for Liverpool at Anfield in all competitions. King. pic.twitter.com/FTrNTRchXZ

— OptaJoe (@OptaJoe) August 25, 2018


וירג'יל ואן דייק, ששוב הציג משחק טוב, אמר בסיום: "אני מרוצה מהחוסן שהפגנו בשני המשחקים האחרונים. ידענו לפני המשחק שברייטון יבואו עם הרבה ביטחון אחרי הניצחון על מנצ'סטר יונייטד. זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל חשוב מאוד שניצחנו אותו. כל הקבוצה הגנה, מההתקפה ומטה, ואשר לראות כמה זה חשוב. אנחנו לא לבד בהגנה. הקרדיט מגיע לכולם".


ג'יימס מילנר התלהב מסלאח: "29 שערים באנפילד זה רקורד לא רע. כשהוא מקבל את ההזדמנויות האלה לכבוש הוא גם שם אותם. אני חושב שגם אליסון כבר הוכיח שהוא שווה את הכסף שהוציאו עליו. הקבוצות תמיד ינסו לנצח אותנו כדי לקבל את הכותרות, אבל לשמור על שער נקי זה כל כך חשוב".


הפרשנים סבורים שליברפול עוד יכולה להשתפר. מרטין קיון אמר ל-"BT ספורט": "ליברפול חייבת להשתפר, כי הם כמעט ספגו שוויון. זה ניצחון חשוב, אבל הם יכולים לשחק טוב יותר. זה לא היה משחק מושלם עבורם. הם צריכים להניע את הכדור הרבה יותר מהר. מה שצריך להפחיד את הפרמיירליג שהם כנראה יהיו הרבה יותר טובים בעתיד". אקס ליברפול מייקל אואן עקץ: "בסך הכל הופעה ממוצעת".


סלאח חוגג את השער. נתון מדהים (AFP)
סלאח חוגג את השער. נתון מדהים (AFP)


מי שבאופן מוזר עוד לא שיחק דקה בליגה במדי ליברפול הוא פאביניו, שעלה 39.3 מיליון ליש"ט כשנרכש הקיץ ממונאקו. לדבריו הוא לוקח זמן כדי להסתגל לקבוצה ולעיר. "הם משחקים בסגנון שונה ממונאקו", סיפר פאביניו, "ההופעה שלי במשחקי ההכנה היתה טובה, קיבלתי עזרה מהחברים בקישור. גם במונאקו לקח לי זמן להסתגל, אבל אני מקווה להיות שחקן חשוב בליברפול כמו שהייתי במונאקו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי