מוריניו לפני טוטנהאם: "אף אחד לא מאושר ממצב הסגל שלנו"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד שוחח עם התקשורת לקראת המשחק המרכזי מול התרנגולים (שני, 22:00 בספורט2), פוצ'טינו הודה: "יש קבוצות שקשה לנו לנצח בחוץ וכעת נפגוש את אחת מהן". סאנצ'ס ומאטיץ' עשויים לחזור להרכב

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד תארח מחר (שני, 22:00 בספורטHD2) את טוטנהאם במשחק שיכול להכריע את הכיוון אליו הולך ז'וזה מוריניו העונה אחרי פתיחה רעה, הושפל בשבוע שעבר עם 3:2 בברייטון. אחרי מסיבת העיתונאים ההזויה של מוריניו ביום שישי, בה דיבר רק 8 דקות ו-13 שניות, ענה על 13 שאלות ואמר 336 מילים, הוא הודה בשיחות עם אנשי התקשורת לקראת עיתוני יום ראשון: "אף אחד לא מאושר מהמצב בסגל שלנו וזה ברור למה".

מוריניו טען כי אין סכסוך מתמשך עם המנכ"ל אד וודוורד, אבל הבהיר שהוא נאבק בשחקני העבר של יונייטד שנמצאים כיום בעמדות פרשנים בכירים ואלו מותחים עליו ביקורת בלי הפסקה ויש להם השפעה גדולה. הכל קורה כבר עוד לפני שהשדים האדומים עלו לכר הדשא במחזור השלישי, בו תתארח בתיאטרון החלומות טוטנהאם שלא הרשימה עד כה, אבל ניצחה את שני מחזורי הפתיחה.

מגן טוטנהאם ונבחרת אנגליה קיירן טריפייר סיפר לקראת המפגש שבילדותו העריץ את דייויד בקהאם, אז כוכב יונייטד, ואותו הוא גם מנסה לחקות עד היום כשהוא בועט כדורים חופשיים, כפי שעשה גם ב-1:3 על פולהאם במחזור שעבר: "הייתי צופה שעות ביוטיוב בכל התרגילים של בקהאם ומנסה ללמוד ממנו. אני רחוק מאוד מהיכולת שלו, אבל מנסה לעשות הכל להשתפר", אמר בראיון ל"סאנדיי מירור". 


טריפייר משחק אותה בקהאם ומסובב לחיבורים (Gettyimages)

טוטנהאם הפסידה את כל ארבעת משחקיה האחרונים באולד טראפורד וזאת מבלי שמצאה את הרשת, כך שלא ברור בכלל שהם ישיגו נקודות מחר. גם קיים ספק אם הוגו לוריס יפתח אחרי שנתפס נוהג בשכרות ביום שישי לפנות בוקר. מאוריציו פוצ'טינו אמר על כך: "יש לנו הרבה בעיות, אבל צריך להאמין שאנחנו יכולים לבוא לשם ולהוציא משהו. אחרי ארבע שנים אנחנו עדיין צריכים להשתפר. יש קבוצות מסוימות שקשה לנו לנצח אצלן ואחת מהן היא יונייטד".

ביונייטד, אלכסיס סאנצ'ס, נמניה מאטיץ' ואנדר הררה שבו לאימונים ועשויים לשוב לכר הדשא. מוריניו אמר שהוא צריך לעשות החלטות וייתכן שייתן שוב לברזילאי הצעיר אנדראס פאריירה לשחק. בטוטנהאם ייעדרו בוודאות ויקטור וונאיימה הפצוע והחלוץ הדרום קוריאני היונג-מין סון שנמצא עם נבחרתו במשחקי אסיה.


סאנצ'ס. החמיץ את המפגש מול ברייטון, צפוי לשוב מול טוטנהאם (AFP)

סטטיסטיקה: מאז שמוריניו מונה למנג'ר יונייטד בעונת 2016/17 הוא השיג 153 נקודות, 16 פחות מטוטנהאם ו-31 פחות מהיריבה העירונית מנצ'סטר סיטי. אם יונייטד תפסיד לטוטנהאם זה יהיה הפסד הליגה ה-50 שלה בפרמיירליג, כאשר 31 אחוז מאלה (15 הפסדים) באו אחרי עזיבת סר אלכס פרגוסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי