סארי: אני לא זוכר את בניטס משחק עם חמישיית הגנה באיטליה

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

מאמן צ'לסי מתח ביקורת על שיטת המשחק של יריבו לאחר הניצחון 1:2 על ניוקאסל, גם הפרשנים קטלו: "זה לא באיתיחאד נגד סיטי". בניטס עצמו אמר: "אתה חייב לנהוג במכונית שנותנים לך". ז'ורז'יניו רשם נתון מדהים

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)
צ'לסי נצמדה לליברפול ו-ווטפורד אחרי ניצחון 1:2 על ניוקאסל במשחק בו עד לדקה ה-76 ראינו בונקר של המארחת מתוצרת רפא בניטס, שתמיד היה מאמן הגנתי, אבל הפעם אפילו ז'וזה מוריניו יכול היה ללמוד ממנו. הפרשנים קטלו את בניטס, אבל צ'לסי רשמה כבר ניצחון שלישי רצוף תחת מאוריציו סארי.


סארי, שדיבר על בניטס לפני המשחק בצורה חיובית מאוד ואמר שהוא השאיר לו יסודות מצוינים בנאפולי שם הוא החליף את הספרדי, אמר לאחר המשחק: "אני לא זוכר את בניטס משחק עם חמישה בהגנה באיטליה. אני בהלם משיטות ההגנה שלו. ידענו שזה יהיה משחק קשה, ניוקאסל תקשה על כל קבוצה שתפגוש אותה. הם סגרו בצורה טובה והיינו חייבים להיות סבלניים. הראנו את האופי שלנו, אדן הזאר היה מעולה. זה לא חשוב להיות בפסגה בשלב הזה של העונה, אבל זאת התחלה טובה. הזאר אולי היה צריך לשחק 75 עד 80 דקות כי הוא עוד לא בכושר משחק מלא. מתיאו קובצ'יץ' ביקש להחליף אותו".


צ'לסי לא רק הפגינה מנטליות של ווינרים, אלא שיחקה כדורגל שסארי כבר הצליח להנחיל לה. היא הפכה לקבוצה הראשונה שהחזיקה בכדור מעל 80% במשחק, (81.09 אחוז), כשז'ורז'יניו, שהגיע עם המאמן מנאפולי בקיץ, השלים 158 מסירות מדוייקות, מקום שלישי בפרמייר ליג בכל הזמנים למשחק אחד. הוא השלים יותר מסירות מכל שחקני ניוקאסל ביחד (131).


Jorginho completed more passes vs. Newcastle than any other player has managed in a single Premier League game so far this season.

• 173 attempted
• 158 completed
• 91.3% accuracy

Newcastle completed 131. pic.twitter.com/Esknuj5MBF

— Squawka Football (@Squawka) 26 באוגוסט 2018


ב"מירור" נכתב שנאלצנו לחכות 76 דקות כדי לראות משחק כדורגל, אבל זה היה סיום "כמו קרשנדו ביצירת מוזיקה". שער בפנדל, עבירה שה-VAR היה חייב להתייחס אליה אם היה כזה לפני השיוויון של ניוקאסל, שער עצמי והכל ב-12 דקות מטורפות. בניטס הגן בסיום על שיטת המשחק שלו וטען שהפנדל על מרקוס אלונסו לא היה ופביאן שאר לא הכשיל אותו.


בניטס אמר: "אתה נוהג תמיד במכונית שיש לך. כשהייתי מנג'ר ליברפול ניצחנו בבית את ריאל מדריד 0:4 ותקפנו כל הזמן. כשאני בניוקאסל אני חייב להסתדר עם מה שיש לי. אם הייתי יכול הייתי משחק עם חמישה חלוצים. ראיתי קבוצות משחקות 4-5-1 והפרשנים אומרים שהם משחקים התקפי כי נוח להם לומר את זה". לעומת זאת, הפרשן ג'יימי רדנאפ תקף אותו: "אני לא קונה את דבריו. אם אתה משחק באיתיחד נגד סיטי עוד אפשר להבין, אבל בבית הסטטיסטיקה של ניוקאסל מביכה".


Monday's MAIL Sport: "Benitez Blasts Back" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/w7YX0dqBcY

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 26 באוגוסט 2018






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי