פוצ'טינו: מוריניו מאמן מדהים שמשמש השראה לרבים

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

המנג'ר הארגנטינאי של טוטנהאם בחדר לפרגן לקולגה אותו יפגוש הערב, (21:45, ספורט2) כשטוטנהאם תתארח אצל מנצ'סטר יונייטד: "יש לי הרבה כבוד אליו". הפורטוגלי מצדו פרגן לשחקניו: "תריעו להם, לא לי"

(גודל טקסט)

רוב חובבי הכדורגל יודעים על יחסיו המורכבים של ז'וזה מוריניו עם מאמנים רבים וקולגות שלו למקצוע. ניתן לראות זאת במלחמות הפסיכולוגיות והעקיצות ההדדיות שהוא מחליף עם מאמנים רבים. אלא שהבוקר, פורסם בדיליי מייל האנגלי כתבה גדולה על יחסיו המצויינים של הפורטוגלי הפרובלמטי עם מנג'ר טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו. השניים יפגשו היום באולד טראפורד למשחק המרכזי במסגרת המחזור השלישי של הפרמיירליג (21:45, ספורט2). במהלך הכתבה, פוצ'טינו שיבח את מוריניו לקראת המשחק ואמר שהוא מהווה דוגמה להרבה מאמנים צעירים. .

לדברי פוצ'טינו, השניים הפכו לחברים טובים מתקופתם בספרד, כשמוריניו אימן את ריאל מדריד ופוצ'טינו את אספניול. אולי זו היריבה המשותפת של השניים מאותה תקופה, ברצלונה, שקירבה בין שני המאמנים. פוצ'טינו אמר לעיתון: "עבור כל מנג'ר צעיר, מוריני שימש השראה במהלך הקריירה שלו. אין מנג'ר אחד בעולם שלא ניסה ללמוד ממוריניו. כמובן שגם אני לקחתי ממנו הרבה דברים. אני חושב שהוא מאמן מדהים".

פוצ'טינו המשיך: "כל אחד ניסה ללמוד ממוריניו, אבל בסופו של דבר יצא לדרך משלו ולקריירה שפיתח לבד ולכל אחד יש את העליות והמורדות שלו בקריירה. זה דבר טבעי. יש לי כבוד עצום אליו וגם למנצ'סטר יונייטד וזה לא אומר שאני לא רוצה לנצח אותו, אבל אנחנו בטוח נתחבק אחרי המשחק". פוצ'טינו מחפש מאזן מושלם וניצחון ליגה שלישי ברציפות, מוריניו חייב ניצחון היום כדי להרגיע את הרוחות הסוערות בקבוצה אחרי ההפסד בברייטון במחזור הקודם.

מוריניו עצמו אמר לדיילי מייל: "אני מנג'ר של קבוצה, אבל אני רק אחד בתוך המערך של המועדון. אני לא כוכב. אם אתם רוצים להריע למישהו תריעו לשחקנים שלי ולא לי. האוהדים של יונייטד הם נפלאים. הם האוהדים הכי נפלאים שפגשתי ומגיע להם את הטוב ביותר" פירגן מוריניו לשחקניו ולאוהדי הקבוצה.


מוריניו. לשם שינוי, פירגן לשחקנים (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי