בישול דרמטי לרפאלוב בבכורה, 1:1 לאנטוורפן נגד אנדרלכט

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | AFP

הקשר הישראלי שהושאל מקלאב ברוז' נכנס בדקה ה-78 ובתוספת הזמן בישל לאווסו את שער השוויון, לאחר שפייטר גרקינס העלה את המארחת ליתרון מוקדם (17). 90 דקות למואנס דאבור בניצחון זלצבורג

(גודל טקסט)
ליאור רפאלוב רק חתם לפני מספר ימים באנטוורפן הבלגית, וכבר היום (ראשון) הוא הוכיח שהוא היה שווה את המעבר עם בישול גדול שנתן לקבוצתו תיקו 1:1 בחוץ נגד אנדרלכט החזקה.


קני סייף שוב לא נכלל בסגל המארחת, שעלתה ליתרון בדק'ה ה-17 מרגלי פייטר גרקינס. התוצאה נשמרה כמעט עד לסיום, כאשר הליגיונר הישראלי נכנס בדקה ה-78 במקום ג'ופרי היירמנס. בדקה ה-92 הוא מסר כדור נהדר לוויליאם אווסו, וזה קבע שוויון דרמטי וחילק את הנקודות. אחרי שישה מחזורים, שתי הקבוצות צמודות בצמרת הטבלה כאשר אנדרלכט עם 13 נקודות נמצאת במקום השלישי ואילו אנטוורפן רביעית עם 12 נקודות.


מואנס דאבור רשם 90 דקות במדי זלצבורג נגד אדמירה, ואמנם לא כבש אבל עזר קבוצתו ניצחה 1:3 והיא עדיין מושלמת בראש הטבלה עם שישה ניצחונות בשישה מחזורים. טאקומי מינאמינו (44), אנוק אוופו (60) ואמאדו היידארה (88) כבשו לזלצבורג, ווילהלם וורסאגר (68) רק צימק.


ביוון, ביברס נאתכו שוב פתח על ספסל אולימפיאקוס ונכנס כמחליף בדקה ה-74 ב-0:5 הגדול  על פאס ג'יאנינה. אגב, קפטן נבחרת ישראל יקבל שותף חדש לקישור, כשאקס ברצלונה ומנצ'סטר סיטי יאיא טורה הצטרף היום לקבוצה לקדנציה שנייה.
 

בקפריסין, בוריס קליימן השלים 90 דקות במדי אנוסיס פראלימני, והוציא לא פחות מחמישה כדורים מהרשת בהפסד הביתי המשוגע 5:3 לנאה סלאמיס.

#YayaIsBack! ⚪#olympiacos#YayaTourepic.twitter.com/vvTejVJDwy

— Olympiacos FC (@olympiacos_org) September 2, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי