רפאלוב: היה לי רק אימון וחצי, ניסיתי להשתלב מהר

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | AFP

הקשר הישראלי של אנטוורפן שעלה כמחליף מול אנדרלכט ובישל את ה-1:1 בבכורה אמר: "המנטליות שצריכה להיות בקבוצה היא שעד לרגע האחרון הכל אפשרי". בקבוצה החמיאו: "יש לנו מה ללמד אותנו על כדורגל"

(גודל טקסט)
ליאור רפאלוב רשם חזרה חלומית שלמגרשים וגם למדורי הספורט בעיתוני בלגיה, וב"גאזט ואן אנטוורפן" שחגג בענק את הקאמבק של הקשר הישראלי, שנכנס כמחליף במדי אנטוורפן בדקה ה-78 במשחק בבריסל מול אנדרלכט ובישל את שער השיוויון לוויליאם אווסו בדקה ה-92, שעזר לקבוצתו לסיים ב-1:1. "רפאלוב השפיע מיידית על המשחק", נכתב בבלגיה.


ב"גאזט ואן אנטוורפן" נכתב שאימון וחצי בלבד הספיקו לרפאלוב כדי להשפיע מיד על הקבוצה, והוא היה המרואיין המבוקש ביותר אחרי המשחק. כולם רצו לדעת איך הוא הצליח כבר במשחק הראשון להשפיע באנטוורפן. בתקשורת המקומית כבר התכוננו לכתוב שהקבוצה לא יודעת להתמודד עם הגדולות בבלגיה למרות שהיא כרגע ממוקמת רביעית, אבל הישראלי כאמור הספיק לשנות הכל.


"המנטליות שצריכה להיות בקבוצה היא שעד לרגע האחרון הכל אפשרי", אמר רפאלוב. "היה לי רק אימון וחצי עם הקבוצה, אבל ניסיתי להשתלב כמה שיותר מהר. קבלת הפנים שעשו לי הייתה חמה מאוד ולכן היה קל להתאקלם, אבל ברור שיש לי עוד הרבה עבודה לעשות. אעשה הכל להיות חזק וטוב יותר. היתה לי תקופה לא קלה כי כל כדורגלן רוצה דבר אחד וזה להיות על כר הדשא".


רפאלוב אמר שהמאמן לאסלו בולוני מתאים את השיטה לשחקנים שיש לו והרכש האחרון הביא לו שחקנים יותר פיזיים. "אם אנחנו יותר פיזיים הוא יתאים את השיטה אלינו. הוא מאמן מאוד מנוסה ואני רואה שתהיה שיטה טובה בקבוצה". רפאלוב גם התכוון לשחקן אמארה באבי שהגיע ביחד איתו בסיום חלון ההעברות.


Onvermijdelijke Owusu kopt in slotfase gelijkmaker binnen voor Antwerp tegen Anderlecht https://t.co/9jPKRGj1nYpic.twitter.com/DL9JlmUGgk

— Gazet van Antwerpen (@gva) September 2, 2018

בעיתון HN רפאלוב צוטט: "במצב של 0:1 לאנדרלכט ראיתי שאפשר לעשות משהו. ידענו שאפשר להוציא משהו באסטריד פארק. שיחקנו ללא חשש וזה היה מרשים. אני מאושר שיכולתי לתרום משהו למשחק הזה". אנטוורפן היא המועדון הכי ותיק בכדורגל הבלגי וכעת לפי התקשורת רפאלוב יקבל זמן להתאושש ולהתחבר לקבוצה בזמן פגרת הנבחרות. "זה אתגר חדש עבורי", אמר.


הבלם יאלה ואן דאמה ששיחק אצל גיא לוזון בסטנדרד ליאז' החמיא לרכש החדש: "אני מאוד מרוצה מכך שהביאו את רפאלוב. הוא חיזוק משמעותי. אם אתה יכול להביא שחקן חיזוק כמוהו, זו הצהרה חזקה שאתה הולך בכל הכח העונה. אנחנו זקוקים לשחקני הרכש שיהיו בכושר משחק מקסימלי במהירות האפשרית. שחקן כמו רפאלוב עוד יכול ללמד אותנו משהו בכדורגל", אמר.


מאמן אנטוורפן בולוני הורחק במהלך המשחק ליציע ועוזרו וים ואן דר ניהל את המשחק ואמר בסיום: "שחקני הרכש מבטיחים מאוד. הם עדיין לא בשיא שלהם, אבל מאמין שהם יתנו לנו הרבה במהלך העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי