ריאל מוכנה לשלם 200 מיליון על גריזמן, יובנטוס רוצה את מרסלו

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

החלון נסגר, אך באירופה מדווחים שהגזרה כבר מתחממת לקראת חודש ינואר. כוכב אתלטיקו יהיה היעד המרכזי של הבלאנקוס, אלופת איטליה רוצה את המגן בתמורה לאלכס סנדרו. וגם: טוני קרוס יחליף את פוגבה ביונייטד?

(גודל טקסט)
למרות שהחלון נסגר והקבוצות יצטרכו להסתדר עם הסגל הקיים בתקופה הקרובה, הדיווחים על מעברים באירופה אינם פוסקים וכל העיניים כבר נשואות אל עבר חודש ינואר.


* העיתון האיטלקי "טוטו-ספורט", שדיווח לראשונה על העברתו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, טוען שאלופת איטליה מתכננת לבצע טרייד עם ריאל מדריד שתקבל את אלכס סנדרו בתמורה למרסלו. כידוע, מערכת היחסים בין המגן לבין CR7 מצוינת ולעומת זאת הברזילאי פחות מסתדר עם המאמן החדש בלאנקוס ז'ולן לופטגי


* למרות שאמר 'לא' לברצלונה והאריך את חוזהו, בספרד טוענים שאנטואן גריזמן נמצא בראש רשימת הרכש של ריאל מדריד לחורף הקרוב. בפרסומים השונים נכתב שאלופת אירופה מוכנה להשקיע 200 מיליון יורו בצירופו של כוכב נבחרת צרפת ואתלטיקו מדריד.


#Juve, che scambio: #Marcelo per #AlexSandro
https://t.co/cwAdGOIL8Q

— Tuttosport (@tuttosport) 4 בספטמבר 2018


* באיטליה מדווחים שברצלונה ומנצ'סטר יונייטד רוצות את מונצ'י, המנהל הספורטיבי של רומא, שידוע כאחד הטובים בעולם בתפקידו.


* באנגליה טוענים שז'וזה מוריניו כבר החליט מי יחליף את פול פוגבה. כידוע, בין השניים קיים נתק מוחלט והצרפתי מעוניין לעוזב. כעת בממלכה מדווחים שמי שעשוי לתפוס את מקומו הוא טוני קרוס מריאל מדריד.


* הבלם הוותיק ג'ון טרי נמצא על סף סיכום בספורטינג ליסבון. "אני לא יכול לשלם לו את מה שהוא היה רגיל להרוויח במהלך הקריירה שלו, אבל אני מאמין שהוא יהיה שחקן שלנו", הסביר המנהל המקצועי של המועדון הפורטוגלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי