סוארס: ליגת האלופות מגדירה אותך כשחקן, למסי מגיעות יותר זכיות

לואיס סוארס עם ליאו מסי
לואיס סוארס עם ליאו מסי | Gettyimages

חלוץ ברצלונה התראיין לרדיו קטלוניה: "מעצבן לראות את היריבה הגדולה זוכה שלוש פעמים ברציפות", "כשלא אתאים יותר לברצלונה אני אהיה זה שיזוז הצידה", "מטריד שבגלל הביקורות הבן שלי שואל למה אני לא כובש"

(גודל טקסט)
עולם הכדורגל יצא לפגרת הנבחרות, ובינתיים לא מעט כלי תקשורת מנצלים את ההזדמנות כדי לראיין דמויות בכירות בענף. הפעם מדובר בחלוץ ברצלונה לואיס סוארס שהתראיין לרדיו קטלוניה ודיבר תופעה של פגרת הנבחרות. סידרת הראיונות של כדורגלנים גדולים בעולם נמשכת. לואיס סוארס התראיין לרדיו קאטלוניה ודיבר על ברצלונה ועל הצורך של ליאו מסי לזכות בעוד תארים.


לדעת לבחור לא לשחק במשחקים מסוימים: "אני צריך לדעת לבחור טוב יותר את המשחקים בהם אני משחק. אני מצטער ששיחקתי נגד לגאנס שלושה ימים לפני ההדחה מול רומא בליגת האלופות. הגעתי למשחק עייף ולא היה צורך לשחק אז 90 דקות בניצחון 1:3 על לגאנס כי היינו במקום הראשון בפער גדול. כמאמן אתה רואה את הדברים הקטנים האלה, אבל כשחקן אתה רוצה תמיד לשחק. העונה אני מקווה לבחור טוב יותר את המשחקים. המאמן יראה את הדברים הקטנים ויעזור לנו בזה השנה".


הצלחה בליגת האלופות: "זו תחרות שמגדירה אותך כשחקן. כשאתה מצליח בה אתה יכול להיות השחקן הטוב באירופה ובקבוצה הטובה באירופה. יש מוטיבציה שלא נגמרת להצליח במפעל. הרצון, המוטיבציה והציפיות שלנו העונה הן להצליח במפעל הזה. זה בהחלט מעצבן שהיריבה הגדולה שלך (ריאל מדריד) זוכה שלוש פעמים רצופות בתואר. זה נותן לך אפילו רצון גדול יותר להצליח. ליאו מסי כדורגלן שמגיע לו לזכות יותר פעמים במפעל הזה ממה שזכה עד עכשיו" . 


העובדה שחזר לכבוש העונה רק ב-2:8 על הואסקה: 
"נכון שקיבלתי הרבה ביקורות שלא כבשתי במשחקים הראשונים, אבל מטריד אותי יותר שהבן שלי שואל למה אני לא כובש בגלל הביקורות בתקשורת. דברים כאלה קורים. חשוב לי יותר לעזור לקבוצה. מטריד אותי יותר שאומרים שאני נעלם במשחקים מסוימים". 


Luis Suárez: "I regret having played against Leganés at home last year. I played the entire game and we already had a big advantage in La Liga. Three days later we had to play the return game against AS Roma." [rac1] pic.twitter.com/5TDdJHvHmd

— Barça Centre (@barcacentre) September 4, 2018

תהליך ההתאוששות: "לפני המשחק נגד סביליה בסופרקופה התאמנתי ארבעה ימים בלבד אחרי הפגרה שאחרי המונדיאל. זה גרם לי להיות איטי וכבד יותר. אחרי אלאבס הרגשתי כבר טוב יותר. מול ויאדוליד כר הדשא היה גרוע ואז כבר הרגשתי במאה אחוז כושר. כחלוץ אני אמור לכבוש ולבשל ואני יודע שזה התפקיד שלי, אבל זה לא שאני הולך כל הזמן ושואל את עצמי מתי אכבוש. מעניין אותי שננצח כקבוצה".


עתידו בברצלונה: "אני מודע ליום בו לא אהיה יותר בכושר בו אוכל לשחק בברצלונה. אני עצמי אהיה זה שיזוז הצידה כי לא אוכל יותר לשחק ברמה הנדרשת. אהיה מאושר אם אוכל לסיים את הקריירה בקבוצה כמו שעשו שחקנים כמו צ'אבי ואנדרס אינייסטה שזו הייתה החלטה שלהם מתי לעזוב".


הסגל של ברצלונה העונה: "יש לנו קבוצה גדולה. ההחתמות הכי טובות מבחינתי הן של קלמון לנגלה וארתור. הופתעתי הכי הרבה משניהם. לבלם הצרפתי יש איכות וראיית משחק טובים, אבל לקח לי זמן להתרגל לבטא את שמו. על ארתור, מסי אמר לי שיש לו הרבה מסגנון המשחק של צ'אבי. לגבי מלקום, יש לו כדורגל שונה. הוא מהיר ומאוד טכני. על ארתורו וידאל אני לא צריך להוסיף, כל העולם מכיר אותו. פיזית וטקטית הוא ייתן לנו המון".



סוארס. רוצה להחליט בעצמו מתי לעזוב (AFP)


אם ריאל מדריד בירידה אחרי עזיבת רונאלדו: "העזיבה של רונאלדו לא תשפיע על ריאל מדריד. זו אף פעם לא היתה קבוצה של שחקן אחד. יש להם הרבה שחקנים טובים ומאמן חדש שתמיד מכניס מוטיביצה חדשה לשחקנים. לדעתי בארסה וריאל ברמה טובה ופתחו טוב את העונה. בריאל מדריד, כמה שחקנים שבלטו פחות ביכולתם יקחו יותר אחריות. הם ללא ספק יהיו היריבים שלנו".


איזה שחקן היה רוצה לראות בבארסה: "ללא ספק פול פוגבה. אנחנו צריכים שחקן כזה. הוא היה מתקבל בברכה אצלנו. פוגבה הוא שחקן ששייך לצמרת השחקנים בעולם ואנחנו תמיד רוצים בקבוצה את הטובים ביותר. הוא מאוד איכותי ובמנצ'סטר יונייטד הוא מאוד דומיננטי. אני חושב שהוא היה רוצה להיות בקבוצה יותר תחרותית. אנטואן גרימזן? הופתעתי שלא הגיע, אבל זו החלטה אישית שלקח עם המשפחה שלו ואנחנו מכבדים זאת".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי