חושבים קדימה: ריאל מדריד מעוניינת בפדרו גילרמה

פדרו גילרמה
פדרו גילרמה | Gettyimages

לפי עיתון ה"אס" אלופת אירופה בשלוש שנים האחרונות תנסה להחתים את החלוץ הברזילאי בן ה-21 של פלומיננזה. סעיף שחרורו עומד על כ-50 מליון יורו אבל בבלאנקוס מאמינים שיוכלו לרכוש את השחקן בסכום נמוך יותר

(גודל טקסט)
בעיתון ה"אס" פורסם שריאל מדריד מתכננת כבר את חלון ההעברות של ינואר והיא מתכוונת לרכוש את חלוץ פלומיננזה, פדרו גילרמה. הברזילאי בן ה-21 כבש עד כה 12 שערים ב-23 משחקים העונה בכל המסגרות שמתוכם נכבשו 10 שערים בברזילראו. החלוץ היה על סף זימון לנבחרת הברזילאית אבל פציעה מנעה הופעה ראשונה במדי בסלסאו.


אם יירכש, החלוץ יהיה הברזילאי השלישי שיגיע בשנים האחרונות אחרי ויניסיוס ג'וניור ורודריגו מסנטוס שיגיע בקיץ 2019. גם מילאן, רומא וסביליה רוצות את גילרמה אם כי ברור לכולם שהשחקנים מברזיל מעדיפים את ריאל מדריד או ברצלונה על פני כל קבוצה אחרת.


השחקן חתום עד 2021 ופלומיננזה עשויה לדרוש עליו בין 20 ל-25 מיליון יורו. רכישתו תהיה במסגרת המדיניות החדשה של הבלאנקוס שמנסה להחתים שחקנים צעירים במחירים זולים יחסית. סעיף השחרור שלו דווקא לא זול ועומד על 50 מיליון יורו, אבל בריאל מדריד מאמינים שאפשר יהיה להגמיש את מחירו.


AS say it's time for operation Brazil:

Real Madrid want #Fluminense striker #Pedro. The 21-yo is the joint-top scorer of the league this season and has already earned his first Seleção call-up. He would cost €20-25M which is seen as a reasonable fee. pic.twitter.com/zmIz18MaJ0

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) September 7, 2018


בעקבות חזרתו של מריאנו דיאס לריאל מדריד ייתכן שהיא תעדיף לרכוש את השחקן ולהשאיל אותו לקבוצה אחרת כדי שיצבור ניסיון במועדון אירופי. כל זאת עתיד לקרות בינואר הקרוב או בקיץ הבא. ריאל מדריד תבחן אופציה נוספת כאשר תנסה לרכוש אותו כבר העונה ותשאיל אותו לפלומיננזה כדי שיוכל שיכנס לסגל של צ'יצ'ה במשחקי הקופה אמריקה ב-2019.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי