טירוף באלצ'ה: 30 אלף כרטיסים נמכרו למשחק נגד קרואטיה

אוהדי נבחרת ספרד
אוהדי נבחרת ספרד | Gettyimages

העיר הקטנה תארח משחק של נבחרת ספרד לראשונה מזה עשור, יליד העיר סאול: "לא חשוב לי שלא שיחקתי במונדיאל". מכת פציעות בקרואטיה. בלגיה תנסה לקבוע שיא נגד איסלנד, מרטינס: "לוקחים ברצינות את ליגת האומות"

(גודל טקסט)
המפעל החדש של ליגת האומות ממשיך מחר (שלישי) בצד כמה משחקי ידידות מעניינים. במשחק המרכזי ספרד תארח את קרואטיה, בעוד במקביל תפגוש איסלנד את בלגיה. שווייץ תתארח אצל אנגליה ואירלנד אצל פולין למשחקי ידידות.


דרג A
בית 2: איסלנד – בלגיה (21:45)
האיסלנדים ספגו מהלומה במשחק הראשון עם תבוסה 6:0 לשוויץ. הם חייבים ניצחון על בלגיה, מכיוון שהפסד יוציא כנראה את איסלנד ממעגל הסיכויים לזכות בראשות הבית בשל הפרש השערים השלילי שלה. בלגיה ניצחה 0:4 את סקוטלנד במשחק ידידות, ואם תנצח את איסלנד היא תעבור את הפרש 100 השערים לחיוב בנבחרת בארבע השנים האחרונות. בין 1908 ל-2014 הפרש השערים של הבלגים היה 3-, כלומר הם הבקיעו 1119 שערים וספגו 1121. לעומת זאת, ב-59 המשחקים האחרונים של הנבחרת מאז, עלה המאזן וכעת הוא עומד על 99+. אף נבחרת בעולם לא עשתה מאזן כזה חיובי בתקופה כזו.


מאמן בלגיה רוברטו מרטינס אמר: "המשחק נגד איסלנד יהיה שונה לחלוטין מזה נגד סקוטלנד. איסלנד נבחרת הרבה יותר מנוסה שהיתה טובה ביורו ובגביע העולמי. אנחנו לוקחים ברצינות את ליגת האומות".


רוברטו מרטינס.
רוברטו מרטינס. "איסלנד נבחרת מנוסה" (Gettyimages)


מאמן איסלנד אריק האמרן פירגן לשווייצרים על הניצחון, אבל הדגיש: "אנחנו שיחקנו מצידנו רע מאוד בהגנה. אחרי השער השלישי שלהם פשוט איבדנו את זה. איבדנו את האירגון במשחק ואת האמונה. זו האחריות שלי כעת להחזיר את האמון של השחקנים בעצמם".


בית 4: ספרד – קרואטיה (21:45, שידור ישיר בספורט4)
לנבחרת של לואיס אנריקה כבר יש שלוש נקודות ביד, אחרי ניצחון 1:2 על אנגליה בוומבלי. זה יהיה המשחק הראשון של הנבחרת בעיר אלצ'ה מזה עשר שנים וברחובות יש טירוף מרוב ציפייה לראות את יליד העיר סאול, קשר אתלטיקו שכבש מול אנגליה. נותרו למכירה רק 600 כרטיסים מתוך 30 אלף שאישרה פיפ"א למשחק.


כר הדשא באלצ'ה טופח ואיש לא הורשה לעלות עליו מאז משחק הליגה האחרון נגד ראוס בשבוע שעבר. סאול אמר לקראת המשחק: "אני מתכוון לעבוד קשה כדי לשפר עוד יותר את מעמדי בנבחרת". קשר אתלטיקו מדריד גילה: "לואיס אנריקה ביקש ממני רק להיות עצמי במשחק נגד אנגליה. עכשיו כבר זה לא חשוב לי שלא שיחקתי דקה במונדיאל, למרות שאני יודע שיכולתי לתרום". לואיס אנריקה לא צפוי לבצע שינויים בהרכב הפותח, מלבד מרקו אסנסיו שעשוי לעלות במקום יאגו אספס.


סאול. גיבור העיר אלצ'ה (AFP)
סאול. גיבור העיר אלצ'ה (AFP)


קרואטיה סובלת ממכת פציעות וגם דומאגוי וידה, שיצא על אלונקה נגד פורטוגל עשוי להיעדר. שוער גנט לוברה קאליניץ' הפך לשוער הראשון אחרי פרישתו של דניאל סובשיץ'. המאמן זלאטקו דאליץ' אמר: "אנחנו משחקים נגד נבחרת ספרד אצלה בבית כך שלא יהיה קל, אבל אנחנו רוצים לנצח כל משחק. תוצאה חיובית תיתן לנו הרגשה טובה להמשך".


דרג B
בית 3: בוסניה – אוסטריה (21:45, ספורט3)


דרג C
בית 2: פינלנד – אסוטניה (21:45), הוונגריה – יוון (21:45)


דרג D
בית 2: מולדובה – בלארוס (21:45), סן מרינו – לוקסמבורג (21:45)


בית 3: קוסובו – איי פארו (21:45), מלטה – אזרבייג'אן (21:45)


ידידות
אנגליה – שווייץ (22:00, שידור ישיר בספורט2)
רק ידידות, אבל אנגליה רוצה להימנע מהפסד שלישי רצוף, שייתן לה את המאזן הגרוע ביותר מאז 1988. גארת' סאות'גייט מתכנן שבעה שינויים בהרכב מול הנבחרת שהביסה 0:6 את איסלנד. סאות'גייט אמר שאנגליה זקוקה לשחקן כמו פול גאסקויין, שהיה השחקן הקלאסי היחיד שלה ב-50 השנה האחרונות ושיחק איתו בנבחרת. הציטוט הופיע בשער הספורט של ה"סאן" וגרם ל"גאזה" להתרגשות עצומה. הוא צייץ: "אולי אשים עלי נעליים ואראה מה אני יכול לעזור. חשבתי שהתקשורת כותבת עלי רק שיט. אני לא מאמין". דלה עלי הפצוע לא יהיה בסגל, אבל סאות'גייט אמר שמדובר בפציעה קלה והוא יהיה כשיר למשחק נגד ליברפול בסוף השבוע".


Cheers GARETH I'll be there tomorrow with ⁦@Shanewh1tfield⁩ in his box OH GARETH I take a size 9 I'll see what I can do,I'll pop down and see you x good luck mate and thanks for the kind words mate x I thought the press only wrote shit about me wow LOVE FROM GAZZA X pic.twitter.com/qBmV3Lp19x

— Paul Gascoigne (@Paul_Gascoigne8) September 10, 2018





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי