צפו בתקציר: שער ושלושה בישולים לניימאר ב-0:5 של ברזיל על אל סלבדור

ניימאר
ניימאר | AFP

הסלסאו התפוצצה במשחק הידידות בארצות הברית, כשרישארליסון מאברטון פתח לראשונה וסיים עם צמד וגם קוטיניו ומרקיניוס הצטרפו לחגיגה. נבחרת ארגנטינה ללא מסי ואגוארו סיימה רק ב-0:0 בניו ג'רזי מול קולומביה

(גודל טקסט)

בסוף השבוע הרשימה ברזיל בניצחון 0:2 על ארצות הברית ובסיום הודה המאמן צ'יצ'ה כי שגה כשלא העניק יותר הזדמנויות לרוברטו פירמינו ולדוגלאס קוסטה במהלך המונדיאל. הלילה (בין שלישי לרביעי) נבחרת הסלסאו התפוצצה עם 0:5 על אל סלבדור במשחק ידידות, בהרכב משני יותר שבוודאי סיפק למאמן הוכיחה נוספת שיש עוד ברזילאים רבים שעליו לקחת בחשבון בשנים הקרובות.

כוכבי ליברפול רוברטו פירמינו, פאביניו והשוער אליסון זכו למנוחה לאור לוח המשחקים העמוס של האדומים ורק ישבו על הספסל, אבל את מקומם תפסו נטו שערך בכורה בין הקורות, אדר מיליטאו בן ה-20 מפורטו שגם כן שיחק לראשונה במדי הסלסאו ובחוד שיחק כוכב אברטון שנרכש הקיץ ב-50 מיליון ליש"ט, רישארליסון שרשם את הופעתו השנייה והראשונה בהרכב וגם כבש מצא את הרשת פעמיים.

כבר בדקה הרביעית עלתה ברזיל ליתרון מפנדל של ניימאר, הקפטן הוסיף בישול בדקה ה-16 לרישארליסון ובדקה ה-30 סידר שער גם לפיליפה קוטיניו, כוכב ברצלונה שפתח במרכז השדה עם קאסמירו מריאל מדריד וחברו החדש בברצלונה ארתור. רישארליסון חגג את השער השני שלו והרביעי של ברזיל בדקה ה-50 והמילה האחרונה הייתה של הבלם מרקיניוס, שבתוספת הזמן קבע 0:5 ונהנה גם הוא מבישול של ניימאר (שסיים עם שער ושלושה בישולים כאמור). ב-20 הדקות האחרונות של המשחק מרכז השדה של ברזיל הורכב מפרד ואנדראס פריירה (הופעת בכורה) ממנצ'סטר יונייטד למד לוקאס פאקטה, כוכב פלמנגו שהשבוע הוזכר כמועמד לברצלונה.


ארתור מוביל כדור. הדור הבא של ברזיל הראה ניצוצות (AFP)

במקביל, בניו ג'רזי אכזבה נבחרת ארגנטינה תחת המאמן הזמני ליאוני סקאלוני וסיימה ב-0:0 מול נבחרת קולומביה נטולת חאמס רודריגס. ארגנטינה אמנם ללא כוכבים גדולים דוגמת ליאו מסי שפרש זמנית, סרחיו אגוארו או גונסאלו היגוואין, אבל כן עם מאורו איקרדי ששותף 85 דקות ולא מצא את הרשת, פאולו דיבאלה נכנס במחצית השנייה והתקשה לסייע גם כן ובדקות הסיום נכנס להופעתו השנייה במדי האלביסלסטה ג'ובאני סימאונה שכבש בסוף השבוע ב-0:3 על גוואטמלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי