אלמוג כהן: "אני מקווה לחזור למגרשים לפני פגרת החורף"

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyimages

קשר אינגולשטאט, שנפצע בתחילת החודש שעבר, ערך ראיון באתר הרשמי של הקבוצה והתייחס לתהליך השיקום בגרמניה: "אני תמיד אופטימי אחרי פציעות ומאמין שאהפוך לשחקן טוב יותר כשאחזור מהן"

(גודל טקסט)

אלמוג כהן, קשר אינגולשטאט מליגת המשנה בגרמניה שקרע את אחת הרצועות בקרסול באימון בתחילת חודש אוגוסט, ממשיך בתהליך השיקום. הישראלי עבר ניתוח יום לאחר שנפצע וצפוי להיעדר עד סוף חודש אוקטובר, כשאת הטיפולים הוא עובר בגרמניה.


אלמוג כהן
שיתף היום (רביעי) בראיון באתר הרשמי של אינגולשטאט את חוויותיו מתהליך ההתאוששות ואמר: "אני עובד קשה בכל יום והצוות הרפואי עובד איתי באופן שוטף. אני כבר מסוגל לעשות אימונים אירוביים בחדר כושר. הפיזיולוגים בקבוצה עושים עבודה נהדרת".

לגבי התמודדות עם פציעות קודמות שעבר: "אחרי פציעות אני תמיד אופטימי ומאמין שאהפוך לשחקן טוב יותר כשאחזור מהן. עשיתי הקיץ הכנה טובה עם הקבוצה, לכן הפציעה הזאת לא תשפיע עלי יותר מידי. כרגע הדבר שאני הכי רוצה הוא לחזור לשחק בהקדם האפשרי כדי לעזור לצוות המקצועי".


אלמוג כהן. "אני רוצה לחזור למגרשים בהקדם האפשרי" (Gettyimages)

מתי ישוב לסגל: "לצערי אני עדיין לא יודע מתי זה יקרה. אמנם אני כבר כמעט ולא מרגיש כאבים, אבל עדיין צריך להתאזר בסבלנות".

ההתרשמות מהעונה עד כה: "המשחקים הראשונים לא היו טובים, אבל אני מאמין שהניצחון האחרון על ארצגבירגה אווה ייתן לנו רוח גבית למשחקים הבאים ואנחנו נצטרך לשמור על אופטימיות. זו לא תקופה קלה בשבילי כי אני מאוד רוצה לשחק אבל אנחנו מנצחים כקבוצה וגם מפסידים כקבוצה. אני מקווה לחזור למגרשים לפני פגרת החורף".

אינגולשטאט המשחקת בבונדסליגה השנייה נמצאת אחרי המחזור הרביעי במקום ה-12 בטבלה כשבמאזנה חמש נקודות. היא נמצאת במרחק של שלוש נקודות מהמקום השלישי שמוביל למשחק המבחנים לעלייה לליגה הראשונה בגרמניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי