אינטר ממשיכה להתנדנד, הפסידה 1:0 לפארמה בסן סירו

שחקני פארמה חוגגים
שחקני פארמה חוגגים | AFP

דימרקו (79) כבש שער נפלא מ-25 מטרים והפתיע את הנדנוביץ' ואת הנראזורי, שנותרו עם ניצחון אחד בלבד העונה כמה ימים בלבד לפני המפגש נגד טוטנהאם בליגת האלופות. נאפולי ניצחה 0:1 את פיורנטינה

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בסרייה A התחיל היום (שבת) עם שלושה משחקים, כאשר בראשון שבהם הפתיעה פארמה את אינטר עם 0:1 בבית. מאוחר יותר נאפולי חזרה לנצח עם 0:1 על פיונרטינה, כעת: פרוזינונה תארחת את סמפדוריה.

אינטר, שפתחה את עונה בצורה מקרטעת ורק במחזור שעבר השיגה ניצחון ראשון כשהביסה 0:3 את בולוניה, לא חזרה טוב מפגרת הנבחרות והציגה משחק חלש כמעט ללא מצבים. למזלה, גם היריבה שלה לא בדיוק בלטה וכמעט 80 דקות חלפו לפני שהובקע שער. פדריקו דימרקו הניף את הרגל ממרחק 25 מטרים והפתיע את הנדנוביץ' שלא היה מוכן לבעיטה.

פארמה השיגה את הניצחון הראשון שלה לעונה ועלתה לצמקום ה-12 לפני שתארח בשבוע הבא את קליארי ותנסה ליצור רצף. אינטר, לעומת זאת, תארח את טוטנהאם למחזור הראשון בליגת האלופות בעוד מספר ימים ותיאלץ לעבוד קשה באימונים על מנת לא להפסיד גם לתרנגולים.

נאפולי – פיורנטינה 0:1
אחרי ההפסד המפתיע לסמפדוריה בשבוע שעבר, נאפולי חזרה למקום השני בליגה עם 0:1 קטן על פיורנטינה, שבעצמה ספגה את הפסדה הראשון העונה. לורנצו אינסינייה היה זה שכבר את השער הניצחון, כשבדקה ה-79 קיבל כדור לתוך הרחבה מארקדיוש מיליק. בעוד כמה ימים תתארח נאפולי אצל הכוכב האדום בלגרד בליגת האלופות, והניצחון הזה בהחלט עזר למצב הרוח של קרלו אנצ'לוטי וחבורתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי