צפו: צ'לסי ראשונה עם 1:4 על קארדיף, 0:3 לסיטי על פולהאם

דוד לואיז עם וויליאן
דוד לואיז עם וויליאן | Gettyimages

הבלוז הפכו יתרון של במבה (16) עם שלושער של הזאר (37,44,80) ופצצה של וויליאן (83) ועלו לפסגה בעקבות הפרש שערים עדיף. סאנה (2), סילבה (21) וסטרלינג (47) שמרו על הפרש 2 מהמובילות. 1:2 לארסנל בניוקאסל

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בפרמיירליג נמשך היום (שבת) עם חמישה משחקים במקביל, כאשר במרכז תשומת הלב נמצאות צ'לסי שמארחת את קארדיף, מנצ'סטר סיטי שמארחת את פולהאם וארסנל שמתארחת אצל ניוקאסל. מוקדם יותר היום ניצחה ליברפול את טוטנהאם ונותרה מושלמת, וכעת כל אחת מהקבוצות רוצה לרדוף אחרי המרסיסייד לפני שיהיה מאוחר מדי.

צ'לסי – קארדיף 1:4
הבלוז רצו לשמור על מאזן מושלם בליגה כשאירחו את קארדיף מתחתית הטבלה. זה התחיל רע עבורם כשבמבה הקדים את ז'ורז'יניו בדקה ה-16 ודחק את הכדור פנימה. נראה שהשער הזה רק עורר את זעמו של אדן הזאר שמאותו רגע התפוצץ על הקבוצה הוולשית. בדקה ה-37 הוא השתלט פה על כדור בצד ימין של הרחבה ובעט חזק ומדויק פנימה. דקה לסיום המחצית הראשונה ואחרי לחץ כבש של קבוצתו, הוא קיבל כדור מאולבייה ג'ירו בתוך תיבת החמש, בעט פנימה והשלים צמד.

עשר דקות לסיום הבלגי המופלא השלים שלושער מפנדל שנגרם מהכשלה של כובש השער במבה על וויליאן. אותו וויליאן נעץ את הרביעי עם שער ענק שלוש דקות לאחר מכן. הבלוז, שרבים ערערו על יכולתם להשיג משהו העונה, ממשיכים להשתיק את המבקרים עם פתיחה מושלמת וגם עולים למקום הראשון על חשבון ליברפול בעקבות הפרש שערים עדיף. קארדיף מצידה, תחפש את הנקודות במקומות אחרים.

מהלך המשחק:
דקה 16, 0:1 לקארדיף:
שון מוריסון עלה לכדור חופשי ונגח למרכז הרחבה, סול במבה הקדים את ז'ורז'יניו ודחק מקרוב. יתרון מפתיע לקבוצה הוולשית

דקה 37, צ'לסי משווה ל-1:1: אדן הזארד השתלט יפה על כדור מצד ימין של הרחבה ובעט כדור חד לפינת השער והחזיר את קבוצתו למשחק.


דקה 44, 1:2 לצ'לסי
: הזאר קיבל מסירה מז'ירו בתוך הרחבה ובעט כדור שפגע בשוער וחדר לשער.


דקה 80, 0:3 לצ'לסי:
במבה, כובש שער היתרון לקארדיף, לא מזפק לתפוס את וויליאן ומכשיל אותו מאחורה ברחבה, השופט מורה לפנדל מוצדק, הזאר לוקח את הבעיטה ומשלים שלושער.

דקה 83, 1:4 לצ'לסי: וויליאן מקבל מסירה מאלונסו ובועט כדור פנטסטי לחיבורי השער מצד שמאל של הרחבה.  


במבה מעלה את קארדיף ליתרון (gettyimages)

מנצ'סטר סיטי – פולהאם 0:3
אחרי שראו את ליברפול נותרת מושלמת עם ה-1:2 בוומבלי על טוטנהאם, הסיטיסנס ידעו שרק ניצחון ביתי על פולהאם של סלבישה יוקאנוביץ' בא בחשבון. הם אכן לא התקשו יתר על המידה כשלירוי סאנה, שפתח בליגה לראשונה העונה, העלה את האלופת ליתרון מכדור רוחב של פרננדיניו אחרי חטיפה ופריצה יפה שלו.

בדקה ה-21 ברנרדו סילבה הסתובב יפה על השומר שלו ושחרר רוחב לסרחיו אגוארו שלא הגיע טוב לכדור, דוד סילבה הגיח מאחור ובעט מתוך תיבת החמש לרשת העליונה פנימה. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה היה זה ראחים סטרלינג עם שערו השלישי העונה, אחרי שדחק מקרוב כדור רוחב של אגוארו. הסיטי עושים את העבודה ושומרים על פער של שתי נקודות מליברפול המוליכה.

מהלך המשחק:
דקה 2, 0:1 למנצ'סטר סיטי: פרננדיניו חטף כדור בחצי המגרש של האורחים, יצא במהירות קדימה ומצא בכדור רוחב את לירוי סאנה, שפתח לראשונה העונה, שלא התקשה וגלגל מול שער חשוף. 

דקה 21, 0:2 למנצ'סטר סיטי: ברנרדו סילבה הסתובב יפה על השומר שלו ושחרר רוחב לאגוארו שלא הגיע טוב לכדור, סליבה הגיח מאחור ובעט מתוך תיבת החמש לרשת העליונה פנימה.

דקה 47, 0:3 למנצ'סטר סיטי: אגוארו התקדם יפה על אגף ימין ומסר רוחב חזק ומדויק היישר לרגלו של סטרלינג שכבש את השער הקל בקריירה שלו.


שחקני סיטי חוגגים (gettyimages)

ניוקאסל – ארסנל 2:0
לאחר פתיחת העונה הקשה שלהם שכללה שני הפסדים, התותחנים מתאוששים וכבר רושמים שלושה ניצחונות רצופים. אחרי מחצית נטולת מצבים, גרניט ג'אקה סובב כדור חופשי אדיר לחיבורים והעלה את קבוצתו ליתרון. 10 דקות מאוחר יותר, היה זה מסוט אוזיל, בהופעתו הראשונה בסנט ג'יימס פארק, שניצל עירבובייה הגנתית של המארחים ובעט פנימה. שער ראשון לגרמני העונה. המגפייז, רושמים פתיחת עונה קשוחה ביותר וסופרים כבר הפסד שלישי ברציפות ורביעי העונה כשהם מסיימים את המחזור מתחת לקו האדום.

שחקני ארסנל חוגגים ניצחון שלישי ברציפות (gettyimages)

מהלך המשחק:
דקה 48, 0:1 לארסנל: גראניט ג'אקה סובב כדור חופשי אדיר לחיבור השמאלי של השער והעלה את קבוצתו ליתרון.

דקה 58, 0:2 לארסנל: הבעיטה של לקאזט נבלמה על ידי הגנת המארחים, אוזיל נותר לבדו לגמרי ובעט פנימה.


דקה 91, ניוקאסל מצמקת ל-1:2:
קלארק עלה יפה כדור רוחב מצד ימין ונגח שער מצמק.

תוצאות נוספות
האדרספילד – קריסטל פאלאס 1:0
לקריסטל פאלאס: ווילפריד זאהא (38)

ברונמות' – לסטר 1:4
לבורנמות': ראיין פרייז'ר (19, 37), ג'ושוע קינג (41 בפנדל), אדם סמית' (81). ללסטר: ג'יימס מדיסון (88), מארק אולברייטון (89)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי