שערי בכורה לרונאלדו ביובנטוס עם צמד ב-1:2 על ססואלו

רונאלדו
רונאלדו | AFP

הפנומן הפורטוגלי סוף סוף מצא את הרשת עם דחיקה מקרוב (50) וסיומת לפינה הרחוקה (65). בתוספת הזמן בואטנג צימק (91) וקוסטה הורחק אחרי יריקה מכוערת. שער בכורה בליגה גם להיגוואין ב-1:1 של מילאן אצל קליארי

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
המחזור הרביעי בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) כשבמוקד הניצחון של יובנטוס על ססואלו עם צמד משערי בכורה של כריסטיאנו רונאלדו ורומא שאיבדה יתרון כפול וסיימה ב-2:2 ביתי מול קייבו.


יובנטוס – ססואלו 1:2
ברוך הבא ליובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו. הרגע לו חיכו בחודש האחרון חובבי הכדורגל בכלל ואוהדי יובה בפרט הגיע הערב כשהפנומן הפורטוגלי רשם את ציון הדרך שכל כך חיכו לו בטורינו, כשכבש את שערי הבכורה שלו במדי הגברת הזקנה בסרייה A עם צמד בניצחון 1:2 על ססואולו.


CR7 הגיע להתמודדות נמרץ כמו לכל שלושת המשחקים בליגה עד כה והיה פעלתן מאוד במחצית הראשונה, אך חבריו לא הצליחו לסדר לו מצב הבקעה נוח על אף שחיפשו אותו ללא הרף. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה הגיע הרגע לו כה השתוקק הכוכב. כדור קרן פשוט הגיע לבונוצ'י שניסה בעיטה תיאטרלית, הגנת ססואלו לא הסתדרה עם כדור פשוט יחסית, רונאלדו עט על הכדור, דחק פנימה מקו השער ושחרר שאגת שמחה/הנחה שנשמעה עד מדריד. גם הקהל ביובנטוס ארינה לא נותר אדיש לשער הליגה הראשון של הכוכב בקבוצה. רבע שעה בדיוק חלפה ונראה שהשכר נפרץ. אמרה צ'אן מצא את רונאלדו בכדור עומק והכוכב השלים צמד עם בעיטה יפה ברגל שמאל לפינה הרחוקה.



שחקני יובה חוגגים עם רונאלדו (gettyimages)


עד לסיום,CR7 עוד היה יכול  לסיים גם עם רביעייה כשבדקה ה-77 בעט כדור גובה מארבעה מטרים בלבד מחוץ למסגרת ובדקה ה-82 בעט לרשת החיצונית כדור ריבאונד שהגיע אליו מהגנת האורחים. בדקה ה-91, קווין פרינס בואטנג צימק ל-1:2 עם שער בנגיחה, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. מה שמעט העיב על החגיגה בצד של האלופה היה הרחקתו של דגלאס קוסטה מהמגרש בעקבות יריקה מכוערת על שחקן ססואלו. בזכות הצמד של רונאלדו, יובנטוס מתבססת במקום הראשון עם מאזן מושלם.


קליארי – מילאן 1:1
לא רק כריסטיאנו: גם היגוואין כבש את שער הבכורה שלו בקבוצתו החדשה, מילאן במקרה שלו. זה התחיל דווקא עם שער מוקדם של קליארי, כשז'ואאו פדרו כבש בריבאונד לאחר החמצה של לאונרדו פאבולטי, אבל הכוכב השווה (56) וקבע שהקבוצות ייפרדו בתיקו. מילאן רק עם ארבע נקודות מתחילת העונה (ומשחק חסר), ותצטרך להתעורר בהקדם. ביום חמישי היא תתארח בליגה אירופית אצל דודלאנג' הלוקסמבורגית, וזאת תהיה הזדמנות טובה להתחיל מחדש.


רומא – קייבו 2:2
הג'אלורוסי כבר עם משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון, כשהפעם הם יכולים להרגיש תחושת החמצה גדולה במיוחד אחרי ששמטו יתרון של שני שערים באולימפיקו. סטפן אל שעראווי כבש ראשון למארחת כבר בדקה העשירית אחרי הרמה נהדרת של אלסנדרו פלורנצי. בראיין כריסטנטה הכפיל את התוצאה בדקה ה-30 ורומא ירדה להפסקה אופטימית במיוחד עם יתרון כפול.


בשער ה-52 ואלטר בירסה צימק בשער ענק מחוץ לרחבה והחזיר את החמורים המעופפים לתמונה ובדקה ה-83 הגיע השיוויון כשמריוס סטפינסקי כדרר ברחבה, התגבר על ההגנה וקבע שיוויון מקרוב, שעזר לקייבו לצמק את עונש הפחתת הנקודות ל-1- בלבד.


Fine Match #RomaChievo 2-2 #ForzaChievopic.twitter.com/U5tJInoDto

— A.C. ChievoVerona (@ACChievoVerona) September 16, 2018



אמפולי -לאציו 1:0

אחרי פתיחת עונה מאכזבת, לאציו מתחילה לחזור לעצמה והשיגה ניצחון שני רצוף, הפעם בחוץ עם 0:1 על אמפולי החלשה. מרקו פארולו היה זה שנתן לעיטים את הניצחון, כשניצל טעות של ההגנה בדקה ה-47. לפני המחזור הבא מול גנואה לאציו תארח את אפולון בליגה האירופית, והיא צריכה לשמור על הרוח הזו כדי לפתוח את המפעל עם שלוש נקודות.


תוצאות נוספות:
גנואה – בולוניה 1:0


טורינו – אודניזה 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי