בייל: "ריאל מדריד המועדון הגדול בעולם, לא משנה מי עזב"

גארת' בייל עם סרחיו ראמוס
גארת' בייל עם סרחיו ראמוס | AFP

הוולשי של הבלאנקוס כיכב כמו בימים הגדולים ב-0:3 על רומא וסירב להתייחס לכריסטיאנו רונאלדו, המאמן ז'ולן לופטגי: "המשחק הכי מושלם שלנו מאז שהגעתי". וגם: שיא הצהובים של סרחיו ראמוס והמספרים של מריאנו

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו אולי לא לובש יותר את המדים של ריאל מדריד, אבל המועדון החל בצעד ענק את המשימה שלו לזכות באליפות אירופה בפעם הרביעית ברציפות אחרי ניצחון על רומא בסנטיאגו ברנבאו 0:3 במחזור פתיחת ליגת האלופות.


זה היה נראה כאילו רונאלדו עדיין על המגרש, נכתב בעיתון "מארקה": "זו התחלה של אלופים. עסקים כרגיל עבור הבלאנקוס ולדקות רבות ריאל מדריד שיחקה כדורגל מבריק שהשאיר את רומא המומה". בעיתון החמיאו למריאנו דיאס שנכנס כמחליף וכבש גולאסו, מספר 7 החדש במדריד כידוע: "זו יכולה להיות החתמה מבריקה של ריאל. כרגע הקבוצה משחקת כדורגל הרבה יותר טוב מברצלונה".


עוד נכתב ב"מארקה": "שלושים בעיטות לעבר השער של רומא ושלושה שערים ברשת". העיתון "אס" כתב: "יציאה של אלופה" והסביר: "ריאל מדריד נתנה הצגה והסתדרה היטב ללא רונאלדו. ההחלטה להציב בשער את קיילור נבאס ולא את טיבו קורטואה השתלמה. נבאס הוכיח את עצמו בגדול". בעיתון המודפס ב"אס" העדיפו ללכת על הגולאסו של מריאנו ונכתב בכותרת הראשית: "מריאנו שם את הדובדבן על העוגה". נבאס, לוקה מודריץ', טוני קרוס, גארת' בייל ואיסקו קיבלו כלום 3 כוכבים והשאר 2. מריאנו המחליף זכה אף הוא לציון 3 כוכבים בבכורה המחודשת שלו.


#LaPortada ¡Qué recital! ️ pic.twitter.com/QdBs1NH8p5

— MARCA (@marca) 19 בספטמבר 2018

«Mariano puso la guinda», así titula el diario #ASCO su portada de hoy. El #RealMadridDeLopetegui dio un recital de fútbol frente a la #Roma con tres grandes goles de @isco_alarcon, @GarethBale11 y el propio @marianodiaz7. #HalaMadridYNadaMás#La14EstáMásCerca#MarianoDebutpic.twitter.com/r8TgFUvYYz

— Juanma de la Poza (@JuanmadelaPoza) 19 בספטמבר 2018

עבור ז'ולן לופטגי היה זה משחק ראשון כמאמן ריאל מדריד בליגת האלופות ולאחר המשחק אמר: "זה ניצחון חשוב על קבוצה שבשנה שעברה הדיחה את ברצלונה והגיעה לחצי הגמר. ידענו שאם ננצל מצבים ננצח ולא הייתי עצבני. הפגנו את המשחק הכי מושלם מאז הגעתי לקבוצה. אנחנו עובדים כבר חודשיים, אבל אי אפשר לנוח. יש לנו משחק קשה עוד שלושה ימים נגד אספניול".


על השער של מריאנו אמר לופטגי: "אמרתי לו שהוא יכבוש והוא פשוט שמע בקולי". על אסנסיו ואיסקו: "כל משחק לחוד. יש משחקים בהם אתה צריך לקחת החלטה והפעם החלטתי לפתוח עם איסקו, אבל אסנסיו שחקן מאוד חשוב עבורנו".


גארת' בייל
הוסיף: "הצגנו כדורגל נהדר הערב, אך אני יכול להיות מאוכזב מעט מכך שלא הבקענו יותר, כי בהחלט היינו יכולים. ריאל מדריד תמיד תישאר חזקה וזה לא משנה מי עזב, המועדון גדול יותר מכולם".



בייל. הוולשי קיווה להבקיע לפחות עוד שער או שניים (AFP)


וקצת מספרים: לוקה מודריץ' הוא השחקן שבישל לבייל הכי הרבה בקריירה של הוולשי, סידר לו לא פחות מ-12 שערים. גם איסקו רשם שער ראשון בבעיטה חופשית בליגת האלופות בניסיון הראשון. מריאנו דיאס שנרכש בחזרה מליון, אליה נמכר, כבש את שערו השישי בקבוצה מתוך תשע בעיטות בלבד למסגרת. ולסיום, סרחיו ראמוס בלי לספוג כרטיס צהוב זה כנראה בלתי אפשרי. הבלם ראה את הצהוב ה-37 בליגת האלופות והפך לשיאן הצהובים במפעל, חלף על פני פול סקולס (36). הוא גם שיאן הצהובים בליגה הספרדית, בנבחרת הלאומית וכמובן גם של המועדון מבירת ספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי