פרס: "מכרנו את כריסטיאנו רונאלדו במחיר המקסימלי"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

נשיא ריאל מדריד נשאל מדוע הסכים להצעה בגובה 100 מיליון יורו מיובנטוס והודה: "הוא ביקש לעזוב מסיבות אישיות". וגם: נחשפו דבריו של ברנרדסקי ל-CR7 רגעים לאחר הכרטיס האדום במסטאייה

(גודל טקסט)

הכרטיס האדום שספג כריסטיאנו רונאלדו ביום רביעי בליגת האלופות לא יורד מסדר היום. ביום חמישי יועמד CR7 לוועדת משמעת באופ"א ושם ידונו אם להאריך את הרחקתו מעבר למשחק הקרוב מול יאנג בויז, יש לציין שעל פי הערכות ראשוניות הוא לא יספוג מכה נוספת וישוב למפגשים במחזורים השלישי והרביעי מול האקסית מנצ'סטר יונייטד, אבל הבוקר (שבת) חשפו באיטליה מה אמר לו חברו ביובנטוס פדריקו ברנרדסקי בעת שעזב את כר הדשא.

את התמונות של רונאלדו ממרר בבכיי ב"מסאטייה" קשה היה לפספס ומי שליווה אותו החוצה היה הקשר שהסתיר את פיו ורבים תהו מה אמר לו בניסיון לנחם. כעת ברנרדסקי עצמו חשף זאת: "אמרתי לו שהוא השחקן הטוב בעולם. לדעתי ההחלטה להרחיקו לא הייתה הכי טובה, אבל אם זה מה שראה השופט אז מה אפשר לעשות?".

עוד סיפר ברנרדסקי: "כולנו יודעים כמה רונאלדו רצה להשפיע ולהרשים בוולנסיה וכאב לי בשבילו כי הוא כל כך רצה לפתוח את ליגת האלופות עם שער. בטוח שהוא יעשה זאת כשיחזור, אתם תראו".


ברנרדסקי מנחם את רונאלדו בירידה מהדשא במסטאייה (AFP)

ואם כבר כריסטיאנו רונאלדו, בספרד ממשיכים לשאול עליו את ראשי ריאל מדריד שוב ושוב ונשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס התייחס למכירתו עבור כ-100 מיליון יורו לגברת הזקנה: "סעיף השחרור שהיה לו על מיליארד יורו לא נועד כדי שישלמו אותו, אם יש קבוצה שרוצה אותו אז היא תנהל מו"מ. לא רצינו למכור אותו, אבל הוא רצה לעזוב מסיבות אישיות והבנו אותו. הוא עשה בשבילנו כל כך הרבה ורצינו ללכת לקראתו. קיבלנו את הסכום הכי גבוה שיכולנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי