פרגוסון: נהדר לחזור לאצטדיון. זה יהיה מאוד מרגש עבורי

סר אלכס פרגוסון
סר אלכס פרגוסון | מנצ'סטר יונייטד - האתר הרשמי

לראשונה מאז האירוע המוחי שעבר במאי האחרון, המנג'ר האגדי יחזור לאולד טראפורד ויהיה אורח הכבוד של מנצ'סטר יונייטד נגד וולבס: "ציפיתי לזה. זה יהיה משהו מיוחד"

(גודל טקסט)
לראשונה מאז האירוע המוחי ממנו סבל במאי האחרון, המנג'ר האגדי של מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון, חזר היום לאולד טראפורד ויצפה במשחקים של השדים האדומים נגד ווטפורד.


"באמת טוב לחזור", אמר פרגוסון בן ה-76 לערוץ הטלוויזיה הרשמי של המועדון. "ברור שזה היה מסע ארוך, אבל אני עושה צעדים קדימה, עושה מה שהבן שלי אומר לי ומה שהרופאים אומרים לי. אז כן, זה באמת טוב. אני קצת עצבני, אם להיות כן איתכם. אולי קצת מתוח בגלל שהמשחק האחרון היה נגד ארסנל אי שם באפריל. זה היה מזמן, אבל זה נהדר לחזור ואני רק מקווה שננצח היום".


"אני לא מתגעגע לראיונות", המשיך הסקוטי הוותיק. זה מלחיץ, כל החבר'ה מהתקשורת עם השאלות הטיפשיות! לא, זה נהדר לחזור לאצטדיון וזה הולך להיות מאוד מרגש עבורי כשהמשחק יתחיל. זה צריך לקרות לפעמים וציפיתי לזה. היה חשוב למצוא את הזמן המתאים ולנוח בהתאם לפני שאני מגיע למשחק. זה חייב להיות אמוציונלי. במיוחד כשאתיישב ביציע. זה יהיה משהו מיוחד, אתם יודעים. אני אשמח כשזה ייגמר והמשחק יתחיל כדי שאוכל להנות ממנו".


"It's great to be back and I just hope we get a win today!"

Our full, exclusive interview with Sir Alex is available to watch now: https://t.co/nYckrqePr3pic.twitter.com/gdQHIqn4Qw

— Manchester United (@ManUtd) September 22, 2018

בנוסף התייחס פרגוסון לתמיכה הרבה שקיבל ולתהליך ההחלמה שלו: "זה היה מדהים, אלפי מכתבים לא הפסיקו להגיע לבית החולים המלכותי בסלפורד. עזבתי כשהייתי אמור, אבל הם המשיכו להגיע. כמות המיילים, ההודעות והמכתבים האישיים שקיבלתי הביתה, זה היה מדהים. זה באמת היה. התאוששתי מזה ונדהמתי מזה. אני חושב, אם אתם זוכרים, שהודיתי דרך הערוץ של המועדון לאנשים שהקדישו מזמנם לשלוח לי מסרים. היה חשוב מאוד לעשות את זה.חלק מהרופאים שניתחו אותי נמצאים פה כאורחים מיוחדים וחשבתי שזה הדבר הנכון לעשות. זה נהדר לחזור!".

We encourage fans attending today's game at Old Trafford to be in your seats for 14:45 BST as we prepare to honour Sir Alex's return. #MUFCpic.twitter.com/1EcdzugFF9

— Manchester United (@ManUtd) September 22, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי