הפערים מול דסה קטנים, צפוי לחתום לחמש שנים

אלי דסה
אלי דסה | דני מרון

המגן כבש אמש את שער הניצחון נגד מכבי נתניה - צפו בתקציר. איביץ': "דסה שחקן עם איכויות וחשוב שימשיך במכבי ת"א". המאמן עשוי לבצע שינויים בהרכב בגמר גביע הטוטו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצחה אתמול (שבת) את מכבי נתניה 1:2 וביססה את מקומה בראש הטבלה, אבל בסיום המשחק התחושה הייתה של "עוד ניצחון כזה ואבדנו". הקבוצה לא הייתה ראויה לניצחון על נועלת הטבלה והאמירה של אחד ממאמני מכבי נתניה, שי ברדה ("ביטלנו אותם"), תיארה פחות או יותר את איך שמכבי ת"א נראתה אתמול על הדשא בנתניה.

"הניצחון מבטל את רוב הביקורת המקצועית על היכולת של הקבוצה", אמר גורם במועדון. "המאמן והצוות המקצועי החליטו משום מקום לשנות מערך ולעבור לשחק עם שלושה בלמים. השחקנים לא הפנימו ואיביץ' לא הגיב כראוי. בטוח שהוא יודע שהמזל לא יהיה תמיד בצד שלו".

ולאדן איביץ' עצמו הסביר לאחר המשחק כי הפציעה של אופיר דוידזאדה, שלא היה יכול לעלות למחצית השנייה, אילצה אותו לעבור למערך של שלושה בלמים ולהציב את דור מיכה באגף שמאל ההתקפי. יש לציין שהמאמן לא תרגל את ההרכב הפותח בסוף השבוע, בדיוק כפי שנהג קודמו בתפקיד ג'ורדי קרויף.

"ידענו לפני המשחק שנתניה קבוצה טובה ואיכותית ובמחצית הראשונה לאחר השער הראשון יכולנו לתת את השער שני", אמר איביץ'. "הפציעה והכרטיס הצהוב של דוידזאדה הביאו לשינוי המערך ולא הגבנו נכון בפתיחת המחצית השנייה בה כבשנו שער של מזל. אני לא מאושר מהיכולת שלנו יש בעיות ואנחנו ננתח את המשחק וננסה לשפר דברים".


איביץ'. שינה מערך בגלל דוידזאדה (דני מרון)

על אי הכללתו של דור פרץ בהרכב כבר שבוע שני ברציפות, כמו גם דחיקתו מההרכב של איתן טיבי והבחירה הקשה בין שחקני הקישור, אמר איביץ': "דור פרץ שחקן שמראה את היכולות הגבוהות שלו, אבל יש לנו חמישה שחקנים שנאבקים על מקום בהרכב והם באותה רמה. זה הכדורגל וכך גם עם טיבי שעובד קשה באימונים ונאבק על מקומו וזה תלוי בו. לא קל לבחור את ההרכב ואת הסגל מתוך מספר רב של שחקנים טובים. אני מדבר איתם אישית, מסביר ובהחלט הבחירה קשה".

על אלי דסה, שלא חתם עדיין על חוזה חדש, אמר איביץ': "אלי דסה הוא שחקן עם איכויות משחק וחשוב שהוא ימשיך במכבי ת"א שמאוד מעריכה אותו. יש לו חוזה עד סיום העונה והדברים נעשים מולו". המגן שביקש בקיץ חוזה של 850 אלף דולר בעונה ממשיך בשיחות עם ראשי המועדון ועל פי גורמים בקבוצה, הפערים קטנים ויובילו לחתימת חוזה חדש ארוך טווח לחמש שנים.


דסה. החוזה החדש קרוב (דני מרון)

אחד השחקנים הבולטים במכבי תל אביב הוא דן גלזר שאמר: "שחקני מכבי נתניה הקשו עלינו מאוד. אחיר מחצית ראשונה טובה והמעבר לשלושה בלמים, פתחנו לא טוב את המחצית השנייה. נתניה שלטה במשחק, אבל לא הגיעה למצבים, חוץ מכדור ההמשך של הקרן שהביאה לשער. מהמשחק הזה אני לוקח רק את שלוש הנקודות ואת הקפיצה שנעשה קדימה. לא יכול לדבר עכשיו על אליפות, עושים את זה בחודש מאי. אני מרגיש בתוך חלום כי בתוך חודשיים שינו את המעמד שלי בליגת העל ואני רוצה להמשיך להישאר באותו מעמד".

ביום רביעי תשחק מכבי תל אביב באצטדיון המושבה בגמר גביע הטוטו נגד מכבי חיפה. חמישה ימים לאחר מכן מכבי תארח את הפועל תל אביב בדרבי הגדול והמאמן איביץ', כך מסתמן, ייתן לאנריק סבוריט, מאור קנדיל, דור פרץ ז'איר אמאדור וארון שוינפלד את המקום בהרכב או דקות משחק משמעותיות יותר כבר במשחק ההגנה על גביע הטוטו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי