ריאל תתבע עיתון פורטוגלי: "לא ידענו דבר בפרשת רונאלדו"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

אחרי שנכתב ב"קוראו דה מנייה" שהבלאנקוס לחצו על כריסטיאנו לשלם דמי שתיקה לקתרין מאיורגה, המועדון מסר כי כלל לא ידעו על האונס לכאורה. עורך דינו: "מסמכים שפורסמו זויפו". וגם: הזאר שוב רומז על מעבר לספרד

(גודל טקסט)

ביממה האחרונה הייתה כותרת אחת מאוד בולטת ברחבי אירופה: ריאל מדריד היא זו שלחצה בזמנו על כריסטיאנו רונאלדו להגיע להסכם דמי שתיקה עם קתרין מאיורגה, המאשימה את CR7 שאנס אותה גלאס וגאס ב-2009. היום (חמישי) הגיעה תגובת הבלאנקוס, שעד כה לא פרסמו דבר בכל הנוגע לפרשה על אף ידיעות רבות.

בהודעה שרשמית שפרסמה אלופת אירופה נכתב כי "ריאל מדריד לא מודעת לשום דבר משנכתב בידיעה הנוגעת לכריסטיאנו רונאלדו בעיתון 'קוראו דה מנייה' ועל כן לא יכלה לבצע דבר בנושא. המועדון נקט בצעדים משפטיים כנגד פרסום ידיעה מוטעית בניסיון לפגוע בתדמית המועדון".

עוד אתמול היה זה עורך דינו של כריסטיאנו רונאלדו, פיטר כריסטיאנסן, שפרסם פרטים חדשים על הפרשה בה מעורב כוכב יובנטוס בימים אלה, בחשד שאנס לכאורה את קתרין מאיורגה בלאס וגאס ביוני 2009. "מה שנטען בפרשה הזו הוא מניפולציה אחת גדולה, אוסף של שקרים", הסביר כריסטיאנסן והוסיף: "רונאלדו לא מכחיש שהיה הסכם שתיקה בינו לבין המתלוננת, אך הדבר נעשה בעצת נציגיו ועורכי דינו, שהמליצו לשחקן לשים קץ להאשמות ולשמועות שיכולות לפגוע לו בקריירה ובשמו הטוב. אין אמת ברוב הדברים שפורסמו".

על פי הטענות של מאיורגה, היא עזבה את הפנטהאוז של רונאלדו בלאס וגאס כדי לנסוע לבית החולים ובסופו של דבר נסעה הביתה, אך על פי טענות השחקן, הם עוד המשיכו יחד למועדון בשם 'ריין' ובילו שם עוד כמה שעות יחד, כשעורכי דינו של השחקן רוצים להשיג את התמונות ממצלמות האבטחה שיוכיחו את הטענה הזאת, אך עשויים להתקשות במשימה מאחר שהמועדון נסגר ב-2012.


רונאלדו. ריאל מדריד מאסה בדיווחים כוזבים על מעורבותה (Gettyinages)

עורך הדין טען שהאקרים פרצו למסמכים חסויים אצל עורכי דין רבים בעולם ב-2015, ואף שינו אותם מבחינה דיגיטלית. "אותם פושעים ניסו למכור את הנתונים", אמר כריסטיאנסן. "ואמצעי תקשורת, ללא לקיחת אחריות, פרסמו חלקים משמעותיים מהנתונים הגנובים והלא מבוססים הללו. אני חוזר ומדגיש כי עמדתו של רונאלדו הייתה תמיד, ותמשיך להיות שמה שקרה בלאס וגאס היה לגמרי בהסכמה מלאה. כריסטיאנו מכחיש בתוקף את כל ההאשמות המיוחסות לו".

ובנושא אחר לגמרי הקשור לריאל מדריד: אדן הזאר, כוכב צ'לסי ובלגיה, ענה לשאלת "סקאי ספורט" על חלומו לשחק בסנטיאגו ברנבאו במסיבת עיתונאים לקראת משחק של בלגיה: "אני רוצה לשחק בספרד, כי אם אני רוצה לזכות בכדור הזהב אני צריך לשחק בליגה הזאת. כל הזוכים האחרונים שיחקו בספרד. כבר דיברתי הרבה על העתיד שלי, בינואר אין אופציה שאעזוב". רמז לכך שזה יהיה בקיץ הקרוב?


הזאר. רמז נוסף לכך שהוא מתקרב לבלאנקוס, במוקדם או במאוחר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי